וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם והשר בר-לב ישתתפו בדיון בכנסת על יחס המשטרה לנפגעות עבירות מין

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 13:29

הדיון בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי יתקיים תחת הכותרת "למה באת רק עכשיו?". זאת, ברקע פרשת סוכן הדוגמניות שי אביטל, והאשמותיה של הדוגמנית על היחס המשפיל בו התקבלה במשטרה כשהגיעה למסור עדות על כך שהטריד אותה. המפכ"ל שבתאי גם הוא צפוי להשתתף בדיון

הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי תערוך מחר (שלישי) בשעה 10:00 דיון בנושא יחס המשטרה לנפגעות עבירות מין, תחת הכותרת "למה באת רק עכשיו?". בדיון, אליו הוזמנו השר לביטחון פנים עמר בר-לב והמפכ"ל קובי שבתאי, תשתתף גם הדוגמנית גל גברעם. זאת, ברקע האשמותיה על היחס המשפיל בו התקבלה בתחנת המשטרה כשהגיעה למסור עדות על כך שסוכן הדוגמניות שי אביטל הטריד אותה מינית.

בערב שבת, גברעם תקפה בחריפות את מפקד מחוז תל אביב של המשטרה, ניצב עמיחי אשד, לאחר שפסל את טענותיה ואמר כי במשטרה "לא גלגלו אותה ממדרגות התחנה". אשד עוד ציין כי גברעם "נשאלה שאלות מקצועיות שאולי היו צריכות להישאל אחרת", וכן טען כי היא "הפרה את הסיכום והגיעה מאוחר לתחנה". הדוגמנית הגיבה בחריפות לדברי הניצב בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה כי הוא "משקר במצח נחושה".

לדברי גברעם במשטרה לא דיברו איתה ולא קבעו איתה שעה. "הגעתי בשעה 23:00, מעולם לא ישבתי וחיכיתי ואז הלכתי. השאלה 'למה באת רק עכשיו' לא נשאלה בגלל שאיחרתי לכאורה, ולא בגלל רמת מסוכנות. השאלות היו לא מקצועיות. יש מצלמות אבטחה במשטרת ישראל, שיצפה בהן".

הדוגמנית המשיכה במתקפה על המשטרה ואמרה כי "הבעיה כאן רק הולכת וגדלה. הייתי קורבן בפעם הראשונה שפעלתם לא נכון, אני לא אהיה קורבן עוד פעם".

לפי שעה, 16 נשים הגישו תלונה במשטרה נגד הסוכן אביטל, החשוד בהטרדות ותקיפות מיניות של דוגמניות שביקשו לעבוד עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully