וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אבי מעוז: "אם אין רע באנשים שנמשכים לבני מינם - מה רע בפדופילים?"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 10:35

הח"כ מהציונות הדתית השווה מעל בימת הכנסת בין אנשי הקהילה הגאה לפדופילים: "כיוון שנטייתנו לחקות את המערב, אני אומר שלתחושתי השלב הבא זה הכשרת הפדופיליה". עוד אמר כי "כשיום אחד פדופיל כזה יתקבל להיות מורה בכיתה א', תבינו ותזכרו מה אמרתי"

ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, השווה הערב (שני) מעל בימת הכנסת בין הומוסקסואליות לפדופיליה. "אם אנשים שנמשכים לבני מינם - אין בזה שום רע, מה רע באנשים שנמשכים לקטינים?", אמר.

"ב-2011 התקיים בבולטימור בארצות הברית, כינוס עם אנשים מתחום הרפואה", סיפר מעוז. "באותו כינוס, השם פדופיליה הנושא קונוטציה שלילית כבר נמחק, והתופעה קיבלה שם אלגנטי יותר - הפדופיליה נקראת אנשים הנמשכים לקטינים. מה רע בזה?", שאל מעוז את יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, שניהל את הדיון.

אבי מעוז, מפלגת נעם. אתר מפלגת נעם, אתר רשמי
"מה רע בפדופילים?". מעוז/אתר רשמי, אתר מפלגת נעם

"אם אנשים נמשכים לבני מינם, אין בזה שום רע, מה רע בפדופילים? הקריאה שיצאה מהכינוס דרשה שלא לראות פדופילים כפושעים או כסוטים: 'לא צריך להניח שמבוגרים שנמשכים לקטינים, מתעללים בילדים או שהדחפים המיניים שלהם אינם נשלטים'", ציטט מעוז מהכינוס. "לא צריך להניח כך", המשיך.

"כשיום אחד פדופיל כזה יתקבל להיות מורה בכיתה א', תבינו ותזכרו מה אמרתי, ותזכרו את היום. תבינו איפה זה התחיל", הזהיר. "מכיוון שנטייתנו לחקות את תרבות המערב, ומכיוון שהכנסנו כל מיני אג'נדות, והם היום נחשבות לגיטימיות ויש חוקים שתומכים בהן, אני אומר שלתחושתי שהשלב הבא זה הכשרת הפדופיליה".

בחודש שעבר מעוז הגיב לפסקת בג"ץ בעניין חוק הפונדקאות שיכלול גם זוגות הומואים, ואמר כי "ישראל מנוהלת על ידי מנסור עבאס ובג"ץ". לדבריו, "בג"ץ שוב פוגע בערכי המשפחה, שוב מתערב בנושאים לא לו, ללא סמכות ובניגוד להפרדת רשויות - והכל בדרך למדינת כל אזרחיה". עוד הוסיף כי "חייבים ממשלה אחרת".

בתגובה לדבריו של מעוז, אמר מנכ"ל דרכנו, יאיא פינק: "דבריו של מעוז מזעזעים. הוא שכח מה זה להיות יהודי. ואהבת לרעך כמוך הוא כלל גדול בתורה וחבל שנתניהו הכניס לכנסת ישראל את הקיצוניים שבקיצוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully