וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נתפס עם סכין בדרכו לאירוע הגאווה בטבריה, חשד שניסה לפגוע במשתתפים

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 22:15

במסגרת ההיערכות הביטחונית לאבטחת המשתתפים, איתרה המשטרה את החשוד ועיכבה אותו לחקירה. מאות הגיעו לאירוע השנתי, בפעם השלישית שהוא נערך בעיר. "לחוגגים לא היה ידוע על מעצרו של החשוד", אמרה אחת המשתתפות

נער בן 16 תושב טבריה עוכב הערב (חמישי) לחקירה לאחר שנתפס עם סכין יפנית על גופו כשהיה בדרכו לאירוע גאווה בעיר. במסגרת ההיערכות הביטחונית לאירוע, איתרה המשטרה את הנער ועיכבה אותו בחשד שרצה לפגוע במשתתפים. מפרטי חקירה ראשונית עולה כי הנער פעיל ימין.

באירוע שמתקיים בפעם השלישית בעיר, השתתפו כ-300 בני אדם. "לחוגגים לא היה ידוע על מעצרו של החשוד" אמרה לוואלה! אחת המששתפות. לדבריה, "טוב שלא עוררו בהלה בקרב החוגגים". עוד הוסיפה כי "היו שוטרים רבים באזור שאבטחו את האירוע".

אירוע גאווה בטבריה, 1 ביולי 2021. הרשת הצפונית, אתר רשמי
מאות השתתפו במצעד הגאווה. טבריה. היום/אתר רשמי, הרשת הצפונית
אירוע גאווה בטבריה, 1 ביולי 2021. ללא, תמונות גולשים
"לחוגגים לא היה ידוע על מעצרו של החשוד"/תמונות גולשים, ללא

אירוע דומה קרה בשבוע שעבר במצעד הגאווה בתל אביב בו נכחו כאלפי משתתפים. המשטרה הודיעה כי עיכבה לחקירה כ-50 בני אדם בחשד לניסיון פגיעה במשתתפים ובשוטרים. כשעה לפני שהמצעד התחיל, המשטרה עצרה גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב תל אביב בחשד שתכנן לפגוע במשתתפים. החשוד נעצר לאחר שנמצאו ברשותו אמצעי תקיפה שונים, כגון שוקר חשמלי, נונצ'קו, שרשראות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully