וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורו בראש בסרט: כוכב טיקטוק ובת זוגו נרצחו בקולנוע בקליפורניה

אנתוני ברחאס בן ה-19 וחברתו ריילי גודריץ' בת ה-18 צפו ב"טיהור לנצח", ובתום ההקרנה נמצאו ע"י העובדים ירויים בראשם. הנערה מתה במקום, והצעיר, שלו היו כמיליון עוקבים, מת בבית החולים לאחר כשבוע. המניע של היורה לא ידוע ועשוי להיגזר עליו עונש מוות. "שמעתי קולות"

אנתוני ברחאס וחברתו ריילי גודריץ' שנורו במהלך צפיה בסרט בקליפורניה. רשתות חברתיות, אתר רשמי
נרצחו ללא סיבה. אנתוני ברחאס וחברתו ריילי גודריץ'/אתר רשמי, רשתות חברתיות

כוכב טיקטוק צעיר מקליפורניה מת ביום שבת מפצעיו, שבוע אחרי שהוא וחברתו נורו במהלך סרט. אנתוני ברחאס בן ה-19 וחברתו ריילי גודריץ' בת ה-18 צפו ביום שני שעבר בסרט האימה "הטיהור לנצח" באולם קולנוע בעיירה קורונה, והם נמצאו על ידי העובדים במקום בתום ההקרנה אחרי שנורו בראשם. מותה של גודריץ' נקבע בזירה, בעוד שברחאס, שלו היו כמיליון עוקבים בטיקטוק ובפלטפורמות אחרות, פונה לבית החולים במצב אנוש.

המשטרה אמרה כי החשוד ברצח, ג'וזף חימנז, פעל לבדו ואין אינדיקציה לכך שהוא הכיר את הקורבנות או שלפרסום של ברחאס ברשתות החברתיות השפיע עליו. "לא הייתה שום התגרות והקורבנות נורו ללא שום קשר מוקדם", מסרה בשבוע שעבר המשטרה בעיירה קורונה, הנמצאת כ-80 קילומטרים מלוס אנג'לס.

חימנז בן ה-20 נעצר בביתו למחרת הירי, והמשטרה מצאה בביתו כלי נשק ופריטים נוספים שקשר אותו לזירת הרצח, כולל ארנקה של גודריץ'. המשטרה אמרה כי פחות מעשרה כרטיסים נמכרו להקרנת הסרט, האחרון בסדרת "הטיהור" שבו מתוארת חברה דיסטופית שפעם בשנה מקבלת אישור מהממשלה לעשות ככל שעל רוחה, כולל מעשי רצח. אף אחד מהצופים הנוספים באולם לא הבחין בירי של חימנז, שייתכן שנבלע ברעש הסרט.

במהלך חקירתו, טען חימנז, שרכש כרטיס לסרט, כי "שמע קולות בראשו", ייתכן שבניסיון לטעון לאי-שפיות. ביום שישי הוא הופיע בבית המשפט, אחרי שהואשם ברצח של גודריץ' ובניסיון רצח של ברחאס. התביעה תוסיף לו סעיף רצח נוסף אחרי שנקבע מותו של הצעיר, והיא עשויה לבקש לגזור עליו עונש מוות. הוא לא הודה בעבירות המיוחסות לו והגשת כתב האישום נגדו נדחתה.

במהלך הדיון, אביה של הנערה, דיוויד גודריץ', התעמת עם היורה. "תסתכל עליי, תסתכל עליי, זאת הייתה הבת שלי", אמר לו האב בקול שבור, תוך שהוא נתמך על ידי חבר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully