וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי המוני בקולורדו: 6 נהרגו במסיבת יום הולדת, בהם בת זוגו של הרוצח

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 9:36

חמוש פתח באש עם הגעתו למסיבה, שהתרחשה בחניון קרוואנים בעיר קולורדו ספרינגס, ולאחר מכן ירה גם בעצמו. שישה מהנוכחים, בהם האישה שציינה את יום הולדתה, נמצאו ללא רוח חיים בזירה, ואדם נוסף מת מפצעיו בבית חולים. המניע עדיין אינו ידוע

בווידאו: ירי המוני בקולורדו: 6 בני אדם נהרגו במסיבת יום הולדת/צילום: רויטרס

שישה בני אדם נורו למוות הלילה (שני) במסיבת יום הולדת בקולורדו, באירוע ירי המוני נוסף שפוקד את בארצות הברית בתקופה האחרונה. המשטרה בעיר קולורדו ספרינגס מסרה כי בין ההרוגים במסיבה הייתה בת זוגו של הרוצח, שלאחר מכן ירה גם בעצמו.

לפי המשטרה, הרוצח פתח באש עם הגעתו לחניון הקרוואנים שבו התקיימה המסיבה, שבה השתתפו מבוגרים וילדים, וירה למוות גם באישה שחגגה את יום הולדתה. שישה מהמשתתפים נמצאו ללא רוח חיים בזירה, ומותו של אדם נוסף, היורה, נקבע מאוחר יותר בבית חולים. המניע לירי עדיין אינו ידוע.

"הירי הטראגי בקולורדו ספרינג שובר לב", אמר מושל קולורדו, ג'ארד פוליס. "במיוחד כי רבים חגגו היום את תפקידן של הנשים בחיינו".

ניידת משטרה בקולורדו, ארצות הברית, 20 בפברואר 2021. AP
"חשבתי שזאת סופת רעמים. ואז התחלתי לשמוע סירנות"/AP

ג'ניפר רייס, שגרה סמוך לחניון, סיפרה כי היא התעוררה לקולן של יריות רבות. "חשבתי שזאת סופת רעמים. ואז התחלתי לשמוע סירנות". מפקד תחנת קולורדו ספרינגס, שטרם פרסמה את זהות היורה או ההרוגים, מסר: "לבי יוצא למשפחות שאיבדו מישהו שאהבו ולילדים שאיבדו את הוריהם".

הירי גבה את מספר ההרוגים הגבוה ביותר בקולורדו מאז שעשרה בני אדם נורו למוות בסופרמרקט בעיר בולדר בחודש מרץ. אז, הסתער אחמד אל-עיסא, בן 21, על סניף של רשת "קינג", חמוש ברובה מסוג AR-15 ועם אקדח, כשהוא לבוש באפוד מגן. ההרוגים היו בני 20 עד 65, ובהם שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully