וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים חוסמים צירים בדרום ת"א במחאה על אונס האישה על ידי אזרח זר

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 20:17

כ-150 תושבי שכונת התקווה ופעילי "עוצמה יהודית" מוחים בכניסה לשוק, בעקבות התקרית בה נעצר אזרח אריתריאה בחשד שתקף מינית את תושבת השכונה בביתה. כוחות משטרה נפרסו במקום ומלווים את המפגינים. "היא הפכה לסמל של השכונות, הסמל של הכיבוש הזר"

יותר מ-150 איש, בהם פעילי ימין ותושבי דרום תל אביב, מפגינים הערב (ראשון) בשכונת התקווה במחאה על התקרית בה אזרח אריתריאה נחשד באונס תושבת שכונת התקווה בביתה. כוחות משטרה נפרסו במקום ומלווים את המפגינים שחוסמים את הכניסה לשוק וכן צירים נוספים באזור.

במהלך המחאה, מפגינים הניפו רימוני עשן וקראו "לא רוצים סודאנים בתקווה". כמו כן, על הכביש באחד ממוקדי המחאה בוצע גרפיטי עם הכיתוב "כהנא צדק". ח"כ איתמר בן גביר ממפלגת הציונות הדתית הגיע להפגנה.

הוא פנה למפגינים ואמר: "ראש הממשלה היה צריך להיות פה. אבל אנחנו באנו לכאן כדי לומר לכם שאנחנו לא נעזוב אתכם לבד, אנחנו איתכם. אנחנו נלחם למענכם כדי שננצח, כדי שתוכלו לחיות כאן בביטחון. אנחנו ננצח".

הפגנה במחאה על אונס הקשישה בשוכנת התקווה, 1 באוגוסט 2021. מאיה לוין, מערכת וואלה!
מפגינים על אונס השכנה, היום/מערכת וואלה!, מאיה לוין

הפעילה שפי פז אמרה כי "בעל כורחה, מ' (האישה שהותקפה על פי החשד - ס"ל) הפכה לסמל. סמל של השכונות, סמל של הכיבוש הזר, של הדיכוי המשטרתי, של ההפקרה, של השקיפות, ושל האינוס. מ' היא גם סמל לזלזול של המשטרה בחיים שלנו, להתנהלות הרשלנית, הבוגדנית, המזלזלת והעבריינית של המשטרה".

בווידאו: הפגנה בדרום תל אביב/צילום: ספיר לוי

החשוד, מדרק טספניס בן ה-30, נעצר בשישי שעבר בחשד שפרץ יום לפני כן לביתה של האישה, תקף אותה, ביצע בה מעשה אונס ונמלט מהמקום. האישה, בשנות ה-50 לחייה, הזעיקה את מד"א בתום האירוע, ולפי גורמי רפואה היא פונתה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול, בין היתר בשל שברים וחבלת ראש.

האישה התלוננה נגד החשוד לאחר שלדבריה התעוררה משנתה בשעת לילה והבחינה בו בביתה. עוד סיפרה שהחשוד גרם לחבלות ושברים בכל חלקי גופה. סעיפי החשד נגדו הם פריצה, תקיפה חמורה ואונס.

במהלך דיון שנערך בהארכת מעצרו של החשוד, ביום רביעי שעבר, התברר כי האישה הצביעה במהלך מסדר זיהוי על אדם אחר שכלל לא זומן לחקירה במשטרה. בעקבות הדברים, ולאחר ביקורת של שופט בית משפט השלום בתל אביב, המשטרה שחררה את החשוד ללא תנאים מגבילים, ובשלב זה אין לה ממצאים הקושרים אותו לזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully