וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח זר נעצר בחשד שאנס ותקף אישה בביתה בדרום תל אביב

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 3:29

האישה, בשנות ה-50 לחייה, התלוננה כי הגבר האריתראי פרץ לביתה בשכונת התקווה ותקף אותה. החשוד גרם לחבלות ושברים בכל חלקי גופה של האישה, המאושפזת בבית החולים איכילוב. המשטרה האריכה בארבעה ימים את מעצרו של החשוד בן ה-30, בעל עבר פלילי של עבירות רכוש

המשטרה עצרה אתמול (שישי) אזרח זר מאריתריאה, בחשד שפרץ לפני יומיים לביתה של אישה המתגוררת בשכונת התקווה בתל אביב, תקף אותה, ביצע בה מעשה אונס ונמלט מהמקום. האישה, בשנות ה-50 לחייה, הזעיקה את מד"א בתום האירוע, ולפי גורמי רפואה היא פונתה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול, בין היתר בשל שברים וחבלת ראש. מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

האישה התלוננה נגד החשוד, גבר בן 30, לאחר שלדבריה התעוררה משנתה בשעת לילה והבחינה בו בביתה. עוד סיפרה שהחשוד גרם לחבלות ושברים בכל חלקי גופה. לפי שעה, היא עדיין מאושפזת בבית החולים.

המשטרה איתרה היום את החשוד, בעל עבר פלילי על עבירת רכוש. סעיפי החשד נגדו הם פריצה, תקיפה חמורה ואונס. החשוד מכחיש את העבירות המיוחסות לו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
מעצרו של החשוד במעשים הוארך בארבעה ימים/ראובן קסטרו

בדיון הארכת מעצרו של החשוד בבית המשפט, אמר נציג המשטרה רס"ב ניר מלכה כי "לפי החשד, עת ישנה הקורבן לבד בביתה, נכנס החשוד לדירה, הקורבן התעוררה וביקשה את החשוד לצאת מהדירה. החשוד הצמיד סכין לצווארה כשהוא מסמן לה לשתוק, הקורבן התנגדה", פירט. לאחר מכן, לפי החשד, הכה אותה ונגע באזורים מוצנעים בגופה.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע אלימות חמור ביותר, אלים ביותר, על פי החשד ניסיון של אונס, שלא צלח עקב התנגדות הקורבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully