וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה של נתניהו ורצונו לקדם מתן מנה שלישית

בן כספית

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 15:25

נתניהו ערך ניסוי רפואי פרטי, במסגרתו ערך בדיקה סרולוגית בה התגלה כי רמת הנוגדנים בדמו נמוכה. מכאן ועד למסקנה שיש לחסן מיד בחיסון שלישי, הדרך היתה קצרה

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא סתם קרא לחסן את האוכולוסיה בחיסון השלישי. קדם למסקנה הזו של נתניהו ניסוי רפואי פרטי. הנסיין היה, ובכן, נתניהו עצמו. הוא עבר לאחרונה בדיקה סרולוגית שהזמין לעצמו, כדי לברר את רמת הנוגדנים נגד נגיף הקורונה בדמו. כזכור, נתניהו התחסן ראשון.

התוצאות לא היו טובות. רמת הנוגדנים בדמו היתה נמוכה מדי. מכאן ועד למסקנה שיש לחסן מיד בחיסון שלישי, הדרך היתה קצרה. כמו כן, בימים האחרונים נתניהו נצפה בכנסת כשהוא עוטה שתי מסיכות מגן.

מכאן תמשיכו לבד, איש איש ומסקנותיו (אישית, אשמח לחיסון שלישי, אפילו היום).

מלשכת נתניהו נמסר: "רמת הנוגדנים בדם נגד הקורונה מאז החיסון השני ירדה אצל מיליוני אזרחים בישראל. זאת הסיבה שרה"מ לשעבר נתניהו הזמין ושילם מראש על מיליוני חיסונים נוספים עבור החיסון השלישי, ולכן הוא קורא כבר למעלה מחודש להביא חיסונים אלו לישראל. העובדה שהממשלה הנוכחית לא עושה זאת עד היום היא מחדל שיעלה בחיי אדם רבים".

נתניהו עוטה שתי מסכות. אתר רשמי, מערכת וואלה!
נתניהו עם שתי מסיכות במליאה, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בתוך כך, הדיון בעניין חיסון אוכלוסיית הקשישים במנה השלישית יעלה היום פעם נוספת לדיון בכינוס חברי הצוות לטיפול במגיפות. זאת, לאחר שני דיונים שכבר התקיימו ונגמרו ללא החלטה בנושא. לאור העלייה בתחלואה, במשרד הבריאות היו רוצים לקבל המלצה על החיסון הנוסף, אולם הם יודעים כי חברי הוועדה חצויים בדעתם, למרות שיש רוב התומך במהלך.

בווידאו: מדוכאי חיסון מקבלים את המנה השלישית נגד הקורונה/מערכת וואלה!

בכירים במערכת הבריאות הסבירו לוואלה! כי הגיע הזמן לחסן את הקשישים. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, התייחס היום לנושא ואמר כי במשרד שוקלים את המהלך. "נקבל החלטה אחראית. אנחנו מסתכלים על זה מזוויות שונות כדי לראות האם יש ירידה לאורך זמן. בגלל שאנחנו הראשונים שהתחסנו בצורה נרחבת - אין לנו ממי ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully