וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבלות קורונה חדשות בנתב"ג החל מחצות: לא תותר כניסת מלווים ומקבלי פנים

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 13:39

הכניסה לנמל התעופה תותר רק במקרים שבהם נוסע מציג כרטיס טיסה לארבע השעות הקרובות או לאדם שמלווה נוסע מתחת לגיל 16 או בעל צרכים מיוחדים. בתוך כך, היום צפויים לעבור בנתב"ג כ-34 אלף נוסעים מתוכם 16,500 נוסעים יוצאים

החל מחצות ייכנסו לתוקף התקנות החדשות, עליהן החליט משרד הבריאות שייאסרו כניסת מלווים ומקבלי פנים לטרמינל הנוסעים. התקנות מגיעות ברקע כניסת וריאנטים חדשים של נגיף הקורונה לגבולות הארץ והעלייה בתחלואה.

במסגרת ההחרגות ישנם שלושה קריטריונים בהן תותר כניסת מלווים: נוסע המציג בכניסה כרטיס טיסה ל-4 שעות הקרובות או לביצוע פעולות למטרת נסיעתו, הכניסה למטרת עיסוקו (עובדים בנמל, ספקים), מלווה של נוסע מתחת לגיל 16 או של אדם עם מוגבלות או עם צרכים מיוחדים.

הליך בדיקות קורונה בנתב"ג 14 ביולי 2021. ללא, מערכת וואלה!
לא תותר כניסת מלווים בכל הטרמינלים/מערכת וואלה!, ללא
בווידאו: ישיבת רה"מ נפתלי בנט עם משרד החינוך/צילום: לע"מ

היום צפויים לעבור בנתב"ג כ-34 אלף נוסעים מתוכם 16,500 נוסעים יוצאים. לארצות הברית יטוסו היום כ-2,900 נוסעים, לטורקיה לרגל חג הקורבן כ-2,700 נוסעים, ליוון יצאו כ-2,200 נוסעים ולאוקראינה כ-1,150 נוסעים.

בימים האחרונים קרא מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש לציבור לא לטוס לחו"ל. "זה לא הזמן לטוס לחו"ל, ובכל זאת המספרים בנתב"ג הולכים וגדלים", אמר, והוסיף כי "אנחנו בודקים מה אפשר לעשות כדי להגביל את הטיסות". עוד אמר כי תהיה דחייה נוספת בכניסתם של תיירים מחוסנים לגבולות ישראל: "זה לא יקרה ב-1 באוגוסט. ההתפרצות בכל העולם וגם אצלנו לא מאפשרת לפתוח לתיירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully