וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בעכו: גופת ילד בן עשר שטבע למוות אותרה בחוף

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 10:24

גופתו של הילד שנעדר מאמש אותרה כ-150 מטר מהחוף אחרי שעות של חיפושים. זאת, לאחר שגופתו של אביו, סאמר, ששהה יחד איתו, אותרה אמש במקום. מלבדם, טבעו אתמול למוות 2 בני אדם נוספים, בהם תושב זיכרון יעקב שטבע בחוף מעין צבי הלא-מוכרז וצעיר בן 20 שטבע בחוף באילת

גופת ילד כבן עשר אותרה הבוקר (ראשון) בעכו, במרחק של כ-150 מטרים מהחוף. החיפושים אחריו נמשכו לאורך הלילה על ידי שוטרים ומתנדבים, בין היתר באמצעות ספינות שיטור ימי ומסוק. אתמול אותרה גופתו של אביו שטבע ביחד איתו. הילד, חוסאם מקאזחה, כבן עשר, תושב נצרת ואביו סאמר מקאזחה, בן 46 גם הוא תושב נצרת.

"חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבית הספר לקציני הים", סיפר פראמדיק מד"א טלאל פארס. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בווידאו: החיפושים אחר הילד בחוף/דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

אתמול טבעו שני בני אדם נוספים. באירוע הראשון טבע אורי הראל, בן 42, בחוף מעין צבי הלא-מוכרז, הסמוך לזיכרון יעקב. הגבר, תושב זיכרון יעקב, נשוי ואב לשלושה, פונה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה. בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלווייתו תתקיים היום ב-16:00 בבית העלמין במושבה.

עוד בוואלה!

בתוך שעתיים: שלושה טבעו למוות בחופים ברחבי הארץ

לכתבה המלאה
חיפושים אחר ילד בן ה-10 שטבע בחוף ארגמן יחד עם אביו 25 ביולי 2021. דוברות כב"ה
החיפושים בחוף הים בעכו, הבוקר/דוברות כב"ה

פחות משעה לאחר מכן טבע צעיר כבן 20 בחוף הנסיכה באילת, וחולץ על ידי סירה כשהוא מחוסר הכרה. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה במקום, ובסופן נאלץ לקבוע את מותו.

מתחילת עונת הרחצה ב-19 במרץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-132 בני אדם שטבעו בים, בבריכות ובמאגרי המים השונים, מתוכם 18 מתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully