וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של בן ה-6 שטבע בבריכה בבת ים לפני כשבוע

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 17:36

חיים הראל מדלעי טבע בשבוע שעבר בבריכה שבקאנטרי "בורה בורה" בעיר. הוא היה מאושפז בבית החולים וולפסון במצב קריטי, והיום הודיעו בבית החולים על מותו. לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת השנה מתו שמונה ילדים מטביעה. "באחריות כולנו למנוע את הטביעה הבאה"

בבית החולים וולפסון בחולון נקבע היום (רביעי) מותו של הילד בן השש שטבע בשבוע שעבר בבריכה בבת ים. הלוויתו תתקיים ב-18:00, בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא. הילד, חיים הראל מדלעי, טבע בבריכת קאנטרי, "בורה בורה", בדרך בן גוריון בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים כשמצבו אנוש. שוטרי מרחב איילון עיכבו לחקירה שלושה חשודים לאחר שבדקו במקום את נסיבות האירוע, לרבות מועדי פתיחת הבריכה הציבורית, שירותי ההצלה והשגחת גורם אחראי.

"הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א", סיפרו יוסף ששון ומעוז ויברמן, חובשים במד"א. "מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר: "הילד הגיע אלינו לאחר שטבע בבריכה. הצוות הרפואי מעניק לו טיפול רפואי ומבצע פעולות החייאה. הוא במצב קריטי ולא יציב".

הראל מדלעי בן ה-6 שטבע לפני שבוע בבריכה הציבורית בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
חיים הראל מדלעי בן ה-6/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה, בשנת 2021 טבעו למוות 8 ילדים. בשש השנים האחרונות (2016-2021) טבעו למוות 107 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון: "חופשת הקיץ רק מתחילה וכבר אנחנו רואים עלייה משמעותית בטביעות ילדים בשבועיים האחרונים. טביעה מתרחשת במהירות ובדממה, בדיוק ברגע בו אנחנו לא שמים לב. זה עניין של 4-6 דקות עד שמתרחש נזק מוחי בלתי הפיך ועד מוות. בזמן הזה הילד לא יכול לבכות או לקרוא לעזרה כי הפה והאף שלו מכוסים במים. חשוב להבין שסביבת המים יכולה להיות מאוד מסוכנת לילדים ולכן חובה לקבוע בכל זמן הבילוי ליד מים מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה, בקשר עין וללא כל הסחת דעת. באחריות כולנו למנוע את הטביעה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully