וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה תיעוד של ביגפוט חוצה נהר עם צאצא בידיו? ברשת דווקא משוכנעים שכן

2.8.2021 / 23:55

סרטון קצר שפורסם לאחרונה ברשת מציג לכאורה ביגפוט חוצה נהר ביער במישיגן כשבידיו צאצא. בארגון חובבי היצור האגדי תוהים - האם זה הדבר האמיתי? תשפטו בעצמכם

האם זה תיעוד של ביגפוט חוצה נהר?/Rocky Mountain Sasquatch Organization/Youtube

ביגפוט, זה אתה? תיעוד נוסף של היצור האגדי, לכאורה, עשה את דרכו לרשת בשבוע שעבר ובו נראה "ביגפוט" חוצה נהר במישיגן כשבידו צאצא. ממבט ראשון בסרטון אכן ניתן להשתכנע שמדובר ביצור גדול ושעיר במיוחד, אך האם זה באמת הוא? גם ארגון חובביו תוהים בשאלה.

בסרטון שצולם בתחילת החודש ופורסם ביוטיוב, שם הוא צבר מעל 162 אלף צפיות, נראית דמות חומה ומגושמת הנושאת אובייקט מסוים חוצה את נהר קאס. הסרטון הועבר לארגון "ביגפוט של הרי הרוקי" (RSMO) ע"י אדם שהזדהה בשם "אדי וי". הוא טוען שדודו שט בקיאקים בנהר קאס בתחילת יולי כשהבחין ביצור המפחיד. "אני לא בטוח מה זה. לכן שלחתי את הסרטון לכמה אנשים כדי לראות מה הם אומרים", אמר אדי, "יש האומרים שזה ביגפוט הנושא צאצא. אחרים אומרים שזה ביגפוט הנושא צבי".

זה את ביגי?

האם זה ביגפוט?. YOUTUBE/ROCKY MOUNTAIN SASQUATCH ORGANIZATION, צילום מסך
האם זה ביגפוט?/צילום מסך, YOUTUBE/ROCKY MOUNTAIN SASQUATCH ORGANIZATION

קייל שו, חוקר מהארגון, נותר בעצמו מבולבל. הוא התוודה: "אני לא אומר שזה ביגפוט - ואני גם לא אומר שזה לא". הוא הוסיף: "זה כמובן מצולם בטלפון נייד ברזולוציה של 880 × 656. זה 30 פריימים לשנייה. לא מדובר בתיעוד טוב במיוחד. אני לא יודע מה זה".

ביוטיוב היו לא מעט שהשתכנעו. "אני חושב שזה התיעוד הברור ביותר של ביגפוט שראיתי עד היום", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה הוא! תמיד האמנתי בך". אחרים פחות התרשמו: "הבעיה העיקרית מבחינתי שהסרטון קצר. למה להפסיק לצלם? אם הייתי רואה דבר כזה, הייתי מביא תיעוד ארוך יותר". אחר הוסיף: "זה בחור בסרבל עם רשת יתושים על הראש. זה מקום דיג וציד פופולארי". אדם שלישי כתב: "אני חושב שהסיבה שהסרטון כל כך קצר היא כדי שלא נצליח לפענח שלמעשה זה אדם בסרבל הנושא על ידיו צבי".

מה אתם חושבים שזה?

ביגפוט, ברור!
לא שולל שזה ביגפוט
סתם בחור בסרבל
1105 משתתפים

תצפיות של יצורים גדולים ושעירים דמויי ביגפוט מדווחים ברחבי ארה"ב בכל שנה באזורים מיוערים. יותר מ-10,000 אנשים טענו שראו את היצור המיתולוגי במהלך 50 השנים האחרונות. מוקדם יותר השנה, חבר בבית הנבחרים של אוקלהומ, ג'סטין המפרי, אף הגיש הצעת חוק שתשיק "עונת ציד" לביגפוט במטרה למשוך חובבים ותיירים למדינה. גם תצפית הביגפוט החודש אינה הראשונה במישיגן. על פי נתוני ארגון חוקרי השדה של ביגפוט (BFRO), למישיגן נרשמו עד כה 224 דיווחים של תצפיות ביגפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully