וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר טוען שהוא מצא את הגולגולת המאובנת של ביגפוט

13.6.2016 / 4:23

טוד מאי הוא מעריץ של ביגפוט האגדי ולטענתו הוא הראשון שמצא שריד של הקוף הענק. לטענתו הוא גם פגש בשני יצורי ביגפוט ואחד מהם היה בעל פרווה אדומה. כמה חבל שהחוקרים מסכימים שמדובר בסך הכול בסלע גדול

האם זה תיעוד של ביג פוט?/Russell Strark

בסרטון - "תיעוד" של ביגפוט

האגדה על ביגפוט טוענת שישנו יצור שחציו אדם וחציו קוף המסתובב בעולם בחשאיות כמעט מוחלטת. המיתוס סופר ברחבי הגלובוס במשך שנים, אולם כעת אדם אחד טוען שיש לו הוכחה לקיומה של החיה המסתורית. כאשר צעד סמוך לביתו ביוטה, ארצות הברית, טוד מאי מעד על מה שהוא זיהה כגולגולת המאובנת של ביגפוט.

באזור בו מצא מאי את המאובן דווחו יותר מ-4,000 צפיות של הקוף הגדול לאורך 95 השנים האחרונות. "הסתובבתי שם כשפתאום ראיתי את המאובן", אמר מאי. לדבריו הוא התעניין באגדה כל חייו ואף נתקל פעמיים בחייו ביצור הגדול. "בפעם הראשונה שראיתי אחד הוא נראה כמו קוף מגן חיות", אמר מאי. הוא סיפר שהיצור קפץ "משום מקום" וברח מהמקום לאחר שנוצר בין השניים קשר עין.

אדם טוען שמצא גולגולת של ביגפוט. Wichita Falls, Texas) Times Record News), צילום מסך
טוד מאי וראש של חבר./צילום מסך, Wichita Falls, Texas) Times Record News)

במפגש אחר מאי טוען שהוא נתקל בביגפוט עם פרווה אדומה שהיה גדול מקודמו. בזמן שהלך באזור בלילה הוא שמע צרחה וכשכיוון אליה את הפנס הוא ראה "קוף עם פרווה אדומה בגובה של יותר משני מטרים". לאחר מספר חודשים הוא מצא את "הגולגולת".

מאי ראה טביעת יד בשלג וכשחפר במקום מצא את האובייקט. התגלית המשונה התרחשה בשנת 2013 ומאז רבים מנסים לערער את מסקנותיו. "יש מעריצי ביגפוט אחרים שלא אוהבים את העובדה שאני מצאתי שריד ראשון", אמר מאי. אולם קשה להתווכח עם פרופסור מאוניברסיטת יוטה וחוקרים נוספים שטוענים שזה בסך הכול סלע גדול.

עוד באותו נושא

"איש זאב" מסתורי אוכל כלבים ומטיל אימה באנגליה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully