וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צא דיבוק, צא: תיעוד מחריד של אישה אחוזת דיבוק מעורר סערה ברשת

6.6.2016 / 8:36

"היא הולכת לגיהנום": סרטון של אישה בהתקף דיבוק מטריד את הרשת, כשאפילו הספקנים ביותר מתקשים לפקפק במראות הקשים האלה. עשו לעצמכם טובה ואל תצפו בזה אם יש לכם לב חלש

YouTube / SaitanCovers Becker

סרטון מטריד ביותר של אישה ב"התקף דיבוק" כשהיא שוכבת קשורה באלונקה, מזנקת קדימה ואחורה, מגלגלת עיניים וצורחת בקול שטני שהיא באה לקחת את עצמה לגיהנום - עשה את דרכו לרשת ועורר סערה, דווקא בגלל שהוא נראה כל כך אמין שקשה להישאר אדישים אליו.

בסרטון - שלא ברור עדיין אם הוא אמיתי או מזויף - נראית אישה בשם כרמלה, כשלכאורה השתלטה עליה רוח רעה, שוכבת על אלונקה באמבולנס, מחוברת לעירוי והיא מנסה בפראות להשתחרר מהחגורה שקושרת אותה לאלונקה. על אף שהסיכוי שהיא באמת אחוזת דיבוק אינו סביר במיוחד - היא ללא ספק עוברת איזשהו התקף פסיכוטי מדאיג ולא ברור. האחות שיושבת לצידה מנסה להוציא אותה מזה במחיאת כף וקריאות בשמה, ונשמעת שואלת בתמימות: "היא יולדת?". כן, את בנו של השטן אולי.

אישה בהתקף דיבוק. צילום מסך
מה עומד מאחורי הסרטון המסתורי הזה?/צילום מסך

"אני הולכת, היא הולכת לגיהנום", כרמלה קוראת בקול נמוך ומלחיץ בזמן שהיא מטיחה את ראשה על האלונקה שוב ושוב, "הילדה הזאת לא קיימת עכשיו. זה לא קיים. אבא שלי בא בשבילה. הוא שלי, הוא בשבילי".

הסרטון המטריד צולם ככל הנראה בספרד, אך לא ידועים עליו שום פרטים נוספים. The Power of Christ compels you!

עוד באותו נושא

עשרות תלמידים סבלו מפרכוסים והזיות בגלל "השתלטות של השטן"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully