וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריחו דוב שהתיישב להם ברכב - ואז הוא חזר

7.8.2021 / 23:38

קבוצת חברים מטנסי גילתה דוב שחור בתוך הרכב של אחד מהם, הם הצליחו להבריח אותו, אבל כשהוא חזר הם נאלצו לנטוש את הרכב רק כדי שיחטפו מכה נוספת: "הדוב בעט בי פעם אחת, ואז בעטו בי פעם נוספת"

דוב שהתחבא בתוך מכונית/@bear_inna_car

לא פחות מ-20 מיליון איש כבר צפו בסירטון טיקטוק שמראה קבוצה של חברים מבריחים דוב שהתיישב ברכב שלהם. הסירטון, שהועלה על ידי המשתמשים @wetgma ו-@bear_inna_car מראה את המפגש המסוכן שנערך בגטלינבורג, טנסי, אזור שידוע באוכלוסיית הדובים השחורים שלו.

בסירטון, אדם בשם ג'וזף דיל, נראה פותח את רכבו רק כדי לגלות דוב שחור ענק יושב בכיסא הקדמי. כשהדלת נפתחה הדוב הוציא את ראשו החוצה ונראה קצת מבולבל. חבריו של ג'וזף החלו להשמיע רעשים חזקים ולהרים את ידיהם לשמיים כדי להפחיד את החיה. הדוב הבין את הרמז שהנוכחות שלו לא רצויה ועזב.

צפו בסירטון

"זה נראה כאילו הדוב אומר, הבנתי אני בחוץ", כתב אחד המגיבים ושני הוסיף: "הוא בסך הכל התעסק בענייניו" ואחר תהה: "למה הדוב נראה כל כך מבולבל? זה לא שהרכב הזה הוא שלו".

בסירטון המשך הדוב נראה חוזר לרכב ומתחיל לאכול את ידיות הדלת בניסיון לפרוץ שוב פנימה. ג'וזף העלה בהמשך עוד כמה סרטונים בהם נתן לצופים מידע על מה כל מה שקרה. באחד מהם הוא מספר כיצד הוא וחבריו שמעו: "מישהו צופר מהרכב פעם אחר פעם", ורק לאחר מכן התברר כי זה היה הדוב.

צפו בדוב ממשיך לחפש מכוניות

וזה הנזק שגרם הדוב

לרוע מזלו, כתוצאה מהאירועים והנזק שגרם הדוב, ג'וזף עזב את הרכב ההרוס בצד הכביש, והטיקטוקר סיפר על עוד דברים שקרו בהמשך. "גנבים פרצו לרכב ולקח כל מה שנשאר, כולל חלקי הרכב עצמו", הוא אמר, "כשמשהו כזה קורה לך ובסוף מישהו בא ולוקח את הדברים האישיים שלך - כבר הייתי במצב רגיש, הדוב בעט אותי מהרכב, ועכשיו בעטו בי שוב". לאחר שהציג את הנזק שגרם הדוב לפנים הרכב - כולל תלישת הפאנלים הפנימיים של הדלתות, הגולשים תהו האם הביטוח מכסה נזקים כאלה, אולם עד כה לא התקבלה תשובה.

  • עוד באותו נושא:
  • דובים
  • דוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully