וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מסעדת המבורגרים נעצר בחשד לירי לעבר מסעדות מתחרות בצפון

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 7:14

המשטרה עצרה את הבעלים של מסעדת "צ'ק אין" שבחצור הגלילית, וחושדת כי הוא קשור לירי לעבר מסעדות כביש 90 ו-BBB בחודש שעבר. לפי החשד, הוא ביצע את המעשים מתוך קנאה להצלחה של העסקים באזור. החשוד הכחיש את המעשים: "הרסתם לי את העסק, אני טבח - לא לוקח דמי חסות"

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) חשוד בירי לעבר מסעדות כביש 90 ו-BBB בחודש שעבר בראש פינה. מעצרו של החשוד הוארך היום על ידי השופט מורן מרגלית בבית משפט השלום בקריית שמונה עד ליום שני.

החשוד, מוחמד הייב ("דודו") בן ה-25, הוא בעלים של מסעדת המבורגרים "צ'ק אין" שבחצור הגלילית. על פי חשד המשטרה הוא ביצע את המעשים ככל הנראה מתוך קנאה להצלחה של העסקים המתחרים באזור.

כזכור, הירי שבוצע לעבר כביש 90 לפני כשבועיים בוצע מנשק אוטומטי עם למעלה מ-50 קליעים. מהדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו לא עלה כי הוא שירה בעצמו במסעדת כביש 90. החשדות נגדו הם בגין קשירת קשר לביצוע פשע, ירי והיזק לרכוש.

מסעדת bbb בראש פינה. אלי אשכנזי
המשטרה חושדת שהוא ביצע את הירי מתוך קנאה לעסקים המתחרים. מסעדת BBB בראש פינה/אלי אשכנזי

סניגורו של החשוד, עו"ד שמעון פרץ, אמר בדיון כי ללקוחו יש מסעדה והוא בקשרים טובים עם מסעדות BBB וכביש 90, ובמידת הצורך אף עוזר לבקשתם. לדוגמא, ציין כי הלקוח שלו העביר להם בעבר תפוחי אדמה, אבוקדו ולחמניות, כשחסרה להם סחורה.

עו"ד פרץ אף ציין כי המסעדה של לקוחו פועלת עם כשרות מחמירה של הרב מחפוד, ולא יכול להיות לו סכסוך עם המסעדות שפגעו בהן, שהרי הן אינן פועלות עם תעודות כשרות. הסניגור יצא נגד מה שהגדיר "ניסיון להרוס את העסק של לקוחות".

עוד בוואלה!

"השריף" שהפך ליעד: מפקד המשטרה הבכיר שלפי החשד היה אימת הפרוטקשן של הצפון

לכתבה המלאה
מסעדת צ'ק אין. אלי אשכנזי
מסעדת צ'ק אין שבחצור הגלילית, שבעליה חשוד בירי לעבר עסקים מתחרים/אלי אשכנזי
חלונות מנוקבים מירי של מסעדת כביש 90 בצומת מחניים, 26 ביוני 2021. ., אתר רשמי
"עשיתם אותי עבריין, הרסתם לי את העסק". החלונות המנוקבים במסעדת כביש 90, בחודש שעבר/אתר רשמי, .

אתמול עם מעצרו הגיעו למקום גם נציגי מס הכנסה ומשרד הבריאות והחליטו על סגירת המסעדה לארבעה ימים. "יש כאן תיאום לעשות לו סיכול ממוקד", אמר הסניגור. החשוד אמר לשופט גורן כי הוא איש עסקים שהקים מסעדה ורק רוצה להתפרנס בכבוד. "עשיתם אותי עבריין, הרסתם לי את העסק. אני טבח. אני לא לוקח דמי חסות. אני עוזר לכביש 90 כשהם מבקשים ממני לחמניות ואבוקדו. אתם הורסים אותי", זעק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully