וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד מוות: קרוקודיל ענק תועד משוטט במגרש גולף מול השחקנים

17.7.2021 / 23:13

קרוקודיל באורך 4.5 מטרים התפרץ למגרש גולף במקסיקו וגנב את ההצגה. קבוצה של תיירים אמריקאים תיעדו את המאורע המצמרר מנקודה קרובה מדי

אליגטור ענק חולף על פני עוברי אורח בשמורה בפלורידה - 16 בינואר 2017/עריכה: שמרית גולדשטיין

איך אתם הייתם מגיבים אם קרוקודיל ענק היה מתפרץ לפתע למגרש באמצע משחק גולף או כדורגל? אנחנו היינו משתינים בתחתונים ובורחים בצרחות. קבוצה של תיירים אמריקאים נתקלה בתחילת החודש בקרוקודיל באורך 4.5 מטרים משוטט לו במגרש גולף בקנקון, מקסיקו, ומתעלם מהנוכחים.

בסרטון שפורסם ברשת ע"י הנופשים, ניתן לראות את החיה הענקית חולפת בשלווה על מסלול הגולף של Dreams Playa Mujeres. סטייסי מילר מצ'נדלר, אריזונה, תיעדה את המראות המטרידים בזמן שהייתה בחופשה עם בעלה וזוג חברים, אלי ובארט הרטמן. הרביעייה היו על רכבי גולף בזמן שנתקלו ביצור ב-5 ביולי. בקטע ניתן לשמוע גבר אומר: "הוא ילך בדיוק לאן שאנחנו צריכים ללכת! האם כדאי שנעבור דרכו מהר?". הגבר השני מוסיף: "אנחנו נהיה תקועים כאן - אתה רוצה לעבור ממש דרכו או שאתה רוצה להמתין?".

צפו ברגע המלחיץ:

ברשת נותרו המומים למראה שומט הלסתות שבסרטון. "וואו, וואו, וואו. זה מטורף", סיכם אחד ואחר הוסיף: "במבט ראשון זה נראה מזויף. איך הוא צועד לו כך כאילו הוא בדרך לעבודה?". סטייסי הגיבה לו: "כן, זה בהחלט היה מטורף". צופה נוסף כתב: "ידעתי שאני גר במדינה עם חיות קטלניות, אבל מעולם לא ראיתי דבר כזה". אחר הוסיף: "פשוט תנו לו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully