וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה גולדין בפנייה לבנט: "לפני כל נורמליזציה ברצועה - השב את הדר"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 4:20

באזכרה השנתית של הדר גולדין, תקף אביו שמחה גולדין את התנהלות צה"ל והממשלה במהלך שבע השנים שחלפו מאז חטיפת בנו בידי חמאס. "מתוך בורות, מתוך הססנות, מתוך פחדנות הפקרתם את הבחור הזה". הוא קרא לבנט להתנות את הכנסת הכסף לרצועת עזה בהחזרת הלוחמים

במלאות שבע שנים לנפילתו ולחטיפתו של סגן הדר גולדין, קיימה אמש (רביעי) משפחת גולדין אזכרה בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. אביו, שמחה גולדין, שנאם בטקס, מתח ביקורת על צה"ל והממשלה, שטרם הצליחו להשיב את גופת בנו. "שבע שנים שמפקדי צה"ל ומנהיגיה של המדינה הפרו את הברית, השאירו את בני סגן הדר גולדין מסיירת גבעתי מאחור", אמר.

גולדין האשים את המנהיגים על הפקרת בנו בשדה הקרב. "מתוך בורות, מתוך הססנות, מתוך פחדנות הפקרתם את הבחור הזה, הדר גולדין שהאמין בכם והאמין בערכים. אתם תכננתם מלחמה נוספת וביצעתם אותה, באותו מקום, כנגד אותו אויב ואפילו לא תכננתם להשיב את הדר ואורון משדה הקרב - ציטוט: 'זה לא היה במטרות המבצע'. החרפה הזו תרדוף אתכם לעד".

עוד הוסיף, "במקום נחישות אתם ממציאים 'הסדרה זוחלת', במקום לשים את השבת החייל שלכם בראש סדר העדיפויות אתם שמים אותו בסופן. במקום לדבר בנחרצות ולעשות מעשים, אתם מספקים אשליות ופועלים כנגד הערכים שלנו". עוד הזכיר את המחוות ההומניטריות של ישראל ברצועה והכסף שהיא מתירה להעביר אליה, ומתח עליהם ביקורת חריפה.

בווידאו: טקס האזכרה להדר גולדין/מערכת וואלה!

הוא פנה לראש הממשלה נפתלי בנט באומרו "אני קורא מכאן לראש הממשלה לא לחזור על טעויות העבר. לעשות דברים אחרת. לשים את החזרת הלוחמים ואזרחים כתנאי לכל דבר. תנאי לכסף שייכנס לרצועה או לכל נורמליזציה אחרת ברצועה - לפני הכל, השב את הדר ואורן משדה הקרב. נכשלנו במשך שבע שנים. עכשיו הזמן לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully