וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית הנשיא הרצוג ביקרה את איציק סעידיאן בביה"ח; "חובתנו לתמוך בהלומי הקרב"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 16:21

הרצוג קיימה סיור ממלכתי ראשון ביחידת הכוויות הלאומית בבית החולים שיבא, ואמרה כי "היה לי חשוב להגיע לכאן בשבוע הראשון לתפקידי. אני יוצאת מפה נרגשת, גם מהצוות הרפואי שעושה פלאים". בני משפחת סעידיאן הודו להרצוג ואמרו לה כי "מצילים פה את החיים שלו. הם מלאכים"

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, קיימה היום (רביעי) את ביקורה הממלכתי הראשון במרכז הרפואי שיבא. הרצוג הגיעה במטרה לבקר את איציק סעידיאן ומשפחתו. סעידיאן מאושפז ביחידת הכוויות הלאומית בבית החולים ומצבו קשה מאוד זה יותר מחודשיים.

רעיית הנשיא אמרה כי "היה לי חשוב להגיע לכאן בשבוע הראשון בתפקידי כרעיית נשיא המדינה, כיוון שחובתנו כחברה לתמוך בהלומי הקרב. אני יוצאת מפה נרגשת, גם מהצוות הרפואי שעושה פלאים, ומודה למשפחה ולצוות המדהים שכאן". בני משפחת סעידיאן אמרו להרצוג כי "הצוותים הרפואיים לא רק מטפלים באחינו, אלא הפכו למשפחה של ממש. הם פשוט מצילים את החיים שלו, הם ממש מלאכים".

מיכל הרצוג יחד עם משפחתו של איציק סעידיאן 14.7.21. -, אתר רשמי
"חובתנו כחברה לתמוך בהלומי הקרב". מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה/אתר רשמי, -

פרופ' יוסי חייק, מנהל המערך לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא, אמר כי בית החולים מעניק לסעידיאן את הטיפול המיטבי והמתקדם ביותר בעולם באמצעות טכנולוגיות ייעודיות וייחודיות הנמצאות במרכז הלאומי לטיפול נמרץ בכוויות, על מנת להציל את חייו". עוד הוסיף חייק כי "סעידיאן מטופל בבנק העור של שיבא דבר אשר ללא ספק מהווה גורם מכריע ועיקרי באפשרות של הצלת חיים במקרה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully