וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: תינוק נולד עם 3 ראשים ויש מי שרואה בו "גלגול של אל"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:21

לאחר הריון נורמלי לגמרי, אשה בהודו ילד תינוק עם 3 ראשים - אולם נראה שלמעט המום הזה הוא בריא לגמרי. רבים החלו לעלות לרגל לבית המשפחה כדי לחזות בפלא ולברך את את התינוק אותו הם מחשיבים כקדוש

תינוק נולד השבוע עם שלושה ראשים בעיר מאניפור שבמדינת אוטר פרדש בהודו ועל פי התקשורת המקומית יש רבים שרואים בו "גלגול של אל". על פי הדיווחים אנשים זרים רבים החלו לעלות לרגל לבית המשפחה כדי לראות את התינוק - מאז פורסם על לידתו ב-12 ביולי.

האם שזוהתה בתקשורת רק בשם רג'יני עברה ככל הידוע הריון רגיל ובריא, מה שהפך את לידת התינוק בעל שלושת הראשים למפתיעה עוד יותר.

רבים מגיעים לחזות בתינוק ולברך אותו

על פי הדיווחים גם האם וגם התינוק בריאים ושוחררו מבית החולים, אולם הם מוטרדים ללא הפסקה בשל מבול המבקרים שמגיעים לביתם בכדי לראות את התינוק ולברך אותו, כיוון שהוא קדוש בעיניהם.

בתמונות ובצילומי וידיאו שמגיעים מהמקום ניתן לראות את בני המשפחה מסדרים את התינוק שזה עתה נולד כך שהוא יכול לשכב על גבי שמיכות מבלי שראשיו הנוספים יגרמו לו לאי נוחות ולא נראה כי התינוק סובל מכאבים.

לא ידוע עדיין מהו המום שגרם לריבוי הראשים (מצב הקרוי פוליצפליה) אולם ניתן לראות כי שני הראשים הנוספים מחוברים ישירות לגב הראש ה"רגיל "ואף יש להם שיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully