וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשויות הבריאות בארה"ב: אין כרגע צורך במנת חיסון שלישית נגד הקורונה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 8:21

בתום פגישה עם נציגי החברה, מסרו הרשויות כי יידרשו עוד נתונים לפני שאפשר יהיה לקבוע אם הזריקה השלישית היא הכרחית. הפגישה נערכה ברקע בקשתה של ענקית התרופות מה-FDA לאישור חירום של מנה נוספת, מאחר ולטענתם יעילות החיסונים יורדת עם הזמן, בפרט מול זן ה"דלתא"

רשויות הבריאות בארצות הברית ערכו הלילה (שלישי) פגישה מקוונת עם נציגי חברת פייזר, ואמרו בתום הפגישה כי אמריקנים שחוסנו בשתי מנות נגד נגיף הקורונה אינם זקוקים בשלב זה למנת חיסון שלישית.

בשבוע שעבר, בפייזר אמרו כי הם מתכננים לבקש ממינהל המזון והתרופות (ה-FDA) אישור חירום למתן מנה נוספת של חיסון. זאת, בהתבסס על עדויות לפיהן חצי שנה לאחר מתן החיסון השני - יעילותו יורדת וכך אינו יכול להגן כראוי מפני זן הדלתא.

הפגישה, שערכה כשעה, התרחשה במקביל לפתיחת מבצע מתן הזריקה השלישית בישראל למדוכאי חיסון, בראשם מושתלי לב. גורמים ברשויות הבריאות אמרו כי יידרשו עוד כמה חודשים ונתונים נוספים עד שיוחלט אם מנת ה"בוסטר" היא הכרחית.

בווידאו: מדוכאי חיסון מקבלים את המנה השלישית נגד הקורונה/מערכת וואלה!

"גם פייזר וגם ממשלת ארצות הברית חולקים תחושה של דחיפות בהקפדה על הנגיף, ואנחנו גם מסכימים שהנתונים המדעיים יכתיבו את הצעדים הבאים בתהליך הרגולציה הקפדני שאנחנו עוקבים אחריו", אמרה דוברת חברת פייזר, שרון קסטילו.

פייזר החלו לאסוף מידע על תגובות נוגדנים בקרב אלו המקבלים מנה שלישית, כמו גם נתונים מישראל, ומצפים להגיש לפחות חלק מהנתונים למינהל המזון והתרופות בשבועות הקרובים, בבקשה רשמית להרחיב את אישור החירום עבור החיסון למנה שלישית. אולם, ההחלטה הסופית על הזריקה הנוספת תהיה תלויה במידע שנאסף משאר העולם על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (ה-CDC).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully