וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוטקשן בצפון: אלמונים הציתו 5 כלי רכב בחוות ורד הגליל

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 11:06

הרכבים עלו באש בחניון בית הארחה במתחם הנופש שמצפון לכנרת. המשטרה חוקרת חשד להצתה. המקרה מצטרף לשורת מקרים בתקופה האחרונה כחלק מתופעת גביית דמי החסות בצפון, בהם הירי לעבר סניף "קפה נמרוד" בשבוע שעבר. "אנשים קמו בבוקר וראו שאין להם רכבים"

חמישה כלי רכב עלו באש הלילה (שני) בחניון בית הארחה בוורד הגליל ומחקירה ראשונית של המשטרה עולה חשד להצתה. לא דווח על נפגעים באירוע. ב"חוות הנופש ורד הגליל" הביעו הלם מהתקרית ואמרו כי "אנשים קמו בבוקר וראו שאין להם רכבים". לדבריהם, מתחם האירוח ממשיך לפעול כרגיל.

"כמו כולם שראו את היורו בלילה, גם אנחנו הלכנו לישון מאוחר. ואז פתאום, שמעתי בומים - אחד אחרי השני. זה נשמע לי כמו יריות, ונכנסתי לחרדה והערתי את בעלי", מספרת לימור, נופשת מראשון לציון שמכוניתה נשרפה. "הרגשתי שמשהו לא בסדר, אבל לא יצאנו לבדוק. היום בבוקר, כשהלכנו למכוניות בכלל כדי לנסוע לקייקים, מצאנו אותן ככה".

המקרה מצטרף לשורת מקרים בתקופה האחרונה כחלק מתופעת גביית דמי החסות בצפון, בהם הירי לעבר סניף "קפה נמרוד" במתחם הקניות באגמון החולה בשבוע שעבר.

שריפת מכוניות בחוות ורד הגליל

אלי אשכנזי
שריפת מכוניות בחניון ורד הגליל, 12 ביולי 2021. אלי אשכנזי
"קמו בבוקר וראו שאין להם רכבים". שריפת מכוניות בחניון ורד הגליל/אלי אשכנזי

מתופעת סחיטת דמי החסות סובלים עובדי תחום החקלאות בצפון, כמו גם בעלי עסקים בתחומים אחרים. לפני כשבועיים סניף של רשת המסעדות BBB בראש פינה ספג איומים לאחר שקליעים הונחו בכניסה לעסק. כוחות משטרה הגיעו לזירה בעקבות תלונה של בעלי המקום, אודות תחמושת שנמצאה סמוך לדלת הכניסה וכן חלון שנסדק כתוצאה ממכה.

בווידאו: 5 מכוניות הוצתו בחוות ורד הגליל בצפון/צילום: אלי אשכנזי
קפה נמרוד באגמון החולה,7 ביולי 2021. אלי אשכנזי
סניף "קפה נמרוד" שנורה, חמישי/אלי אשכנזי

כמו כן, לפני כשבועיים אירעה תקרית חמורה יותר במהלכה בוצע ירי מסיבי לעבר מסעדת "כביש 90" שבצומת מחניים. הירי התבצע במהלך הלילה שבין שבת לראשון, אחרי סגירת המסעדה, ובתוכה שהו באותו הזמן מספר עובדים, שלא נפגעו מהירי. עם זאת, מהירי נוקבו ונופצו זגוגיות בחלונות המסעדה.

  • עוד באותו נושא:
  • ורד הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully