וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח באיבטין: קרוב משפחתם של האחים נעצר בחשד למעשה

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 15:08

עלי שקור בן 70 תושב היישוב נעצר בחשד לרצח המתוכנן שאירע במהלך ליל שבת, וכן בחשד לקשירת ביצוע הפשע ושיבוש מהלכי משפט. בבית המשפט השלום בחיפה סניגורו של החשוד טען כי אין ראיות כלשהן כלפי החשוד, אולם סגן נשיא השופט האריך את מעצרו ב-5 ימים

היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה אמש (שבת) את עלי שקור בן 70 תושב היישוב הבדואי איבטין הסמוך לקריית אתא, בחשד לרצח מתוכנן של חסן רמיחי בן ה-56 ואחותו סובחיה בשנות ה-60 לחייה שנהרגו במהלך אותו הלילה. שקור הוא קרוב משפחתם של האחים, חשוד בין היתר גם בקשירת קשר לביצוע הפשע, וכן בשיבוש מהלכי משפט.

"מדובר באירוע חמור ורב משתתפים", טענה המשטרה היום בבית משפט השלום בחיפה. עוד טענה במהלך המשפט כי "מדובר ברצח כפול בו מספר יורים רב יורים ומשליכים רימונים". עו"ד פארס בריק המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "אין ראיות כלשהן, אפילו לא ברמה הבסיסית ביותר, שהחשוד הזה קשור באותו ירי", אולם סגן נשיא השופט גיל קרזבום סבר אחרת והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. זאת לאחר שקבע כי קיים יסוד סביר לחשד כי אכן ביצע את העבירות המיוחסות לו תוך שציין כי "בנקודת זמן זו החשד הסביר חזק יותר ביחס לעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי משפט".

בווידאו: מסוק משטרתי בכפר איבטין/ללא

במקביל למעצרו של שקור, שוטרי תחנת זבולון עצרו לפנות בוקר תושב בסמת טבעון, נימר ח'ילף בן ה-28 בחשד כי ירה לעבר בית באיבטין יחד עם בן אדם נוסף, שם על פי החשד מתגורר אחד החשודים ברצח הכפול של האחים. אלא שהשופט בן ציון ברגר השתכנע מטיעוניו של סניגורו של ח'ילף עו"ד תומר נווה, וקבע כי בשלב זה החשד הסביר כלפיו הוא נמוך, ולכן יש להשלים פעולות חקירה גם כשהחשוד אינו שוהה מאחורי סורג ובריח.

השופט שיחרר את החשוד בתנאים מגבילים, בהם הורחק החשוד מאיבטין ובסמת טבעון, וכן קיבל מעצר בית למשך חמישה ימים בבית אחותו בשפרעם.

עוד בוואלה!

חשד לרצח כפול בצפון: גבר נורה למוות ואחותו נהרגה באיבטין

לכתבה המלאה
הנרצחת סובחיה רמיחי, איבטין. 10 ביולי 2021. ללא, צילום מסך
האחות סובחיה רמיחי/צילום מסך, ללא
חסן רמיחי בן ה-56, נרצח בירי בכפר אבטין. 10 ביולי 2021. באדיבות המשפחה
האח חסן רמיחי בן ה-56/באדיבות המשפחה

בליל שבת נהרגו חסן רמיחי ואחותו סובחיה במהלך אירוע אלימות שאירע באיבטין. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של חסן במקום, ופינה את סובחיה כשהיא במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. לאחר מאמצי החייאה ממושכים, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. קרובת משפחתם בת 43 נפצע באירוע באורח בינוני ופונתה גם היא לבית החולים.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועל פי החשד עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך במשפחה המורחבת. בליל שבת סערו הרוחות עקב ריב במשפחה, והחלו להישמע קולות ירי במתחם המגורים של המשפחה. כתוצאה מכך רמיחי נורה ומת. אחותו סובחיה נחבלה, ונסיבות פציעותיה עדיין נבדקות, מאחר ולא נמצאו עליה סימני ירי.

כוחות משטרה, בהם כוח יס"מ הגיעו לזירה מלווים בחוקרי מז"פ והחלו לאסוף ראיות, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף. גורם המצוי בפרטי החקירה אמר כי אין שיתוף פעולה מצד המשפחה, וכי בכפר עצמו שורר שקט מתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully