וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול בצפון: גבר נורה למוות ואחותו נהרגה באיבטין

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 22:36

מותו של חסן רמיחי בן ה-56 נקבע במקום, ואחותו סובחיה כבת ה-60 הובהלה לבית החולים כשלגופה חבלות רבות. בתום פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. קרובת משפחתם בת ה-43 נפצעה באורח בינוני בתקרית. המשטרה מבצעת כעת סריקות אחר מבצעי העבירה

חסן רמיחי בן ה-56 ואחותו סובחיה כבת 60 נהרגו הלילה (שבת) במהלך אירוע אלימות ביישוב הבדואי איבטין הסמוך לקריית אתא. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הגבר במקום, ופינה את האישה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בתום פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. קרובת משפחתם, אישה נוספת בת 43 נפצעה באורח בינוני ופונתה גם היא לבית החולים.

הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך במשפחה המורחבת. בליל שבת סערו הרוחות עקב ריב במשפחה, והחלו להישמע קולות ירי במתחם המגורים של המשפחה. כתוצאה מכך רמיחי נורה ומת. אחותו סובחיה נחבלה, ונסיבות פציעותיה עדיין נבדקות, מאחר ולא נמצאו עליה סימני ירי.

כוחות משטרה, בהם כוח יס"מ הגיעו לזירה מלווים בחוקרי מז"פ שהחלו לאסוף ראיות. מרחב אשר תת-ניצב שאול צמח הגיע לזירה, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף. גורם המצוי בפרטי החקירה אמר כי אין שיתוף פעולה מצד המשפחה, וכי בכפר עצמו שורר שקט מתוח.

חסן רמיחי בן ה-56, נרצח בירי בכפר אבטין. 10 ביולי 2021. באדיבות המשפחה
נרצח על רקע סכסוך משפחתי. חסן רמיחי/באדיבות המשפחה
הנרצחת סובחיה רמיחי, איבטין. 10 ביולי 2021. ללא, צילום מסך
האחות סובחיה שמתה אף היא/צילום מסך, ללא

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס לאירוע האלימות באיבטין וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "חסן רמיחי בן ה-56 ואחותו סובחיה בת ה-60 מאבטין הם הקורבנות ה-53 וה-54 של האלימות והפשיעה מתחילת השנה. דם האזרחים הערבים אינו הפקר".

בווידאו: מסוק משטרתי בכפר איבטין/ללא

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות נרצחו עד כה 61 בני אדם בחברה הערבית השנה, בהם 52 גברים ו-9 נשים. בשנת 2020 נהרגו 113. עו"ד רדא ג'אבר, מנהל מרכז אמאן, אמר השבוע לוואלה! כי "השנה הזו על פי כל האינדיקציות תסתיים במספר נרצחים גבוה ביותר, יותר מבכל השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully