וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאפסו הסיכויים לאתר ניצולים: משלחת צה"ל למיאמי חוזרת לישראל

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 9:27

כשבועיים לאחר שהגיעה לאתר הקריסה, חוזרת המשלחת של צה"ל בפיקודה של החטיבה הסדירה של פיקוד העורף לארץ. לפני שלושה ימים הוחלט על הפסקת מאמצי החילוץ והחלו מאמצי השיקום. זאת, בשל "אפס תקווה" למצוא ניצולים. בתוך כך, מניין ההרוגים באסון עלה ל-86

משלחת צה"ל עוזבת היום (ראשון) את אתר קריסת הבניין בעיירה סרפסייד במיאמי וחוזרת ארצה. זאת, לאחר כשבועיים בהם שהתה במקום כדי לסייע לצוותים המקומיים לאתר ניצולים.

יותר משבועיים לאחר הקריסה, וכשאפסו הסיכויים לאתר ניצולים, ערכו חברי המשלחת של צה"ל בה לקחה חלק החטיבה הסדירה של פיקוד העורף, טקס פרידה במקום, כשבידם פרוס דגל ישראל. המשלחת כללה מהנדסים מנוסים בטיפול אתרי הרס מיחידת החילוץ, כמו גם קציני אוכלוסיה שסייעו לקהילה היהודית המקומית.

לפני שלושה ימים, הצוותים הפועלים באתר קריסת המבנה באזור מיאמי הפסיקו את משימות החיפוש וההצלה והם מתמקדים עתה במאמצי השיקום, זאת בשל "אפס תקווה" למצוא ניצולים. צוותי החילוץ אמרו כי קורבנות רבים נמצאו במיטותיהם.

משלחת צה"ל עומדת דקת דומייה באתר האסון בעיירת סרפסייד, מיאמי. 7 ביולי 2021. רויטרס
אפסו הסיכויים למצוא ניצולים. משלחת פיקוד העורף במיאמי/רויטרס
משלחת צה"ל חוזרת ארצה מאתר האסון במיאמי/דו"צ

בתוך כך, מניין ההרוגים באסון עלה ל-86, מתוכם זוהו 62 קורבנות. ראש עיריית מיאמי דניאלה לוין מסרה אתמול כי 43 בני אדם עדיין מוגדרים כנעדרים. "המספרים עדיין נזילים ועלולים להשתנות".

  • עוד באותו נושא:
  • ארה"ב
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully