וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים אחרי הפריצה הקודמת: הזכרונות מחלל צוק איתן בניה רובל נגנבו שוב ממשפחתו

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 18:10

הכונן הקשיח עליו היו שמורים חומרים משבע השנים האחרונות מחייו של סמ"ר בניה, שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בעזה, נגנב מבית המשפחה בראשון לציון. זאת, 4 שנים לאחר שהטלפון הנייד של אב המשפחה נגנב מתוך רכבו, ובו היו שמורות תמונות והודעות מבנו. "מחזיר לתחושות האובדן"

כונן קשיח, ובו תמונות ותיעוד התכתבויות של חלל צוק איתן בניה רובל ובני משפחתו נגנב הלילה (שבת) מבית אחיו. אלמונים שפרצו לביתו של האח, גנבו את הכונן עליו היו שמורים הזכרונות האחרונים מרובל. האירוע התרחש כארבע שנים לאחר שלמשפחה אירע מקרה דומה, אז הטלפון הנייד של האב זאב, שהכיל תמונות והודעות ששלח לו בניה, נגנב מתיקו האישי מתוך רכבו - אולם ימים ספורים לאחר הפריצה הקודמת, מכשיר הטלפון הושב.

סמל-ראשון בניה רובל נהרג בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה בקיץ 2014. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים - ליאל וירין, ואח למחצה - תומר אריק. האח ירין סיפר לוואלה! כי הגנבים "פרצו בזמן שישנו, קמתי בבוקר וראיתי דברים שהיו בבית מפוזרים בחצר". בין הדברים שנלקחו, שכללו מחשבים ניידים וכסף, היה גם הכונן הקשיח "שהכיל את כל החומרים: חומרים מהפלאפון של בניה, אירועים לכל אורך השבע שנים האחרונות, כל מיני חומרים שחברים שלו נתנו לנו. התכתבויות. הכל. גיביתי את זה בכונן ואין לי את החומרים האלה יותר".

סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן. ראובן קסטרו
סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן/ראובן קסטרו

"התחושה הזאת שנכסנו לאזור האישי שלנו היא מטלטלת", מספר ירין. המועקה רק מחריפה שזה נעשה בזמן שאנחו בבית, ישנים. הם לקחו מחשבים ניידים, את שלי ושל אשתי, לקחו כסף, לקחו את הפלאפון הישן שלי, אוזניות אלחוטיות ואת הזיכרונות של בניה", אמר. רובל תיאר כי המעשה החמור גורם לו להרגיש שנלקח ממנו גם הזיכרון הפיזי מאחיו. "זה מחזיר אותי לתחושות האובדן שחוויתי פעם. איזה זיכרון עוד נשאר חוץ מזיכרון ותמונות של בניה? תחושות לא קלות".

ירין קרא לגנבים להשאיר את הכונן שלקחו בקרבת בית המשפחה כך שאזרחים יוכלו לאתר זאת ולהשיב למשפחה השכולה. "אני מבקש שהבן אדם שלקח את זה ישאיר את זה כי ערך כספי אין לזה, אבל ערך סנטימנטלי יש לזה", הדגיש.

עוד בוואלה!

הסלולרי הגנוב הוחזר לאב השכול: "כל הזיכרונות מבניה נמצאים שם"

לכתבה המלאה
חדרו של סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן. ראובן קסטרו
הוריו של בניה בחדרו, 2017/ראובן קסטרו

בפוסט בפייסבוק שפרסמה היום מעין, אשתו של האח ירין, ושזכה לאלפי שיתופים, היא קראה לסייע למשפחה לאתר את הכונן: "הלילה פרצו לביתנו ברחוב הסיפון, ראשון לציון. בין הדברים שנלקחו, כונן קשיח שבו כל הזיכרונות מבניה שנפל בצוק איתן. אם מישהו שמע או הגיע אל הכונן - אנא עזרו לנו להשיב אותו אלינו. הערך הכספי שלו מועט אך הערך הרגשי יקר מפז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully