וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלולרי הגנוב הוחזר לאב השכול: "כל הזיכרונות מבניה נמצאים שם"

זאב רובל, אביו של סמ"ר בניה רובל שנפל במבצע "צוק איתן", קיבל את המכשיר שנגנב בפריצה לרכבו בחולון בתום מאמץ משטרתי שהניב פירות. "אבא לא גיבה את ההודעות שם, שהיו האחרונות בחייו של בניה. המכשיר מסמל עבורו את הזיכרון שלנו ממנו"

הטלפון הוחזר לאב השכול10 במאי 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
סוף טוב. זאב רובל מקבל את הסלולרי שנגנב, ועליו הזיכרונות האחרונים מבניה, לפני שנפל בקרב/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

מכשיר הטלפון הנייד של זאב רובל, אביו של חלל צה"ל בניה רובל, הושב לו היום (רביעי) לאחר שנגנב מתיקו האישי מתוך רכבו בסוף השבוע. בסלולרי של האב השכול נמצאות תמונות והודעות ששלח לו בנו, לפני שנהרג בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה במהלך מבצע "צוק איתן" בקיץ 2014.

פוסט שהופץ ברשתות החברתיות קרא לסייע בהחזרת הסלולרי, ובמקביל החלה פעילות חקירתית מאומצת בשכונה שבה מתגורר האב בחולון. הבוקר נקרא האב לתחנת המשטרה בעיר, וקיבל מהשוטרים את המכשיר בעל הערך הסנטימנטלי, שבו שמורות ההודעות האחרונות שקיבל מבנו.

עוד בוואלה! NEWS
עדיין לא ניקסון: פיטורי ראש ה-FBI – מים קרים על חקירת טראמפ
הצעיר שרגליו נקטעו בתאונה בכנרת יצא מסכנת חיים: "קרה לנו נס"
אני, אלוף במילואים, מצדיע לתא"ל אפק על יציאתו מהארון | דעה

חדרו של סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן. ראובן קסטרו
הוריו של בניה רובל בחדרו, שנשאר כפי שהותירו לפני צאתו למלחמה, שממנה לא שב/ראובן קסטרו

"אני לא מאמין ולא מעכל שמצאו את הטלפון", אמר האב בדמעות בשיחה עם וואלה! NEWS. לדבריו, המכשיר חזר לאחר אתחול וכל ההודעות והתמונות שנשמרו עליו נמחקו. אולם, המכשיר של הבן נותר בידיה של אם המשפחה ועתה יהיה ניתן לשחזר את ההודעות ולשמרן.

עוד אמר האב כי במכשיר נשמרה "הודעה מרגשת בה בניה מודה לי שעזרתי לו לבצע ניתוח הסרת משקפיים כדי שיוכל להתגייס לקרבי". הוא ביקש להודות לשוטרים שהשיבו את האבדה. "רעדתי ודמעתי מהתרגשות, אני שמח שהנייד שב אלינו", הוסיף. ירין, אחיו של בניה, ביקש להודות "לכל מי שפעל ימים כלילות להחזיר לנו את הזיכרון מבניה". לדבריו, "המשטרה עשתה כאן דבר מדהים. פעלה ימים כלילות כדי להחזיר לנו את הנייד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן. ראובן קסטרו
לפחות היום, הוריו זכו למעט נחת. בניה רובל/ראובן קסטרו

סמל-ראשון בניה רובל הותיר אחריו הורים ושני אחים - ליאל וירין, ואח למחצה - תומר אריק. "אבי התפלל בבית הכנסת, ובזמן הזה הגיעו פורצים לרכבו וגנבו ממנו את השיכרון האישי שהיה לו מבניה", סיפר לאחר האירוע ירין, אחיו של בניה. "אבא לא היה טכנולוג גדול ולא גיבה את ההודעות והזיכרונות מבניה. גם המכשיר הנייד לא חדש, אבל מבחינתנו ובעיקר מבחינת אבא - הוא סימל את הזיכרון שלנו מבניה", אמר האח.

ירין רובל פנה בעצב ובדאגה לציבור שיסייע בהחזרת המכשיר, ואף פנה לגנבים ואמר כי הוא "מבטיח ומתחייב שלא נשאל שאלות את מי שיחזיר את המכשיר, ובוודאי לא נפעל במישור הפלילי. רק שישאירו אותו בתיבת הדואר בבית הכנסת יד לבנים, ברחוב מסילת עולים 2 בשכונת ג'סי כהן בחולון".

מכשיר הטלפון של זאב רובל שהכיל הודעות מבנו בניה שנפל במבצע צוק איתן 10 במאי 2017. קבוצת חדשות מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר הטלפון לאחר שהושב לאב/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת חדשות מקור אמין

מאז מותו של רובל שמה לעצמה קבוצה של תושבים מחולון והסביבה לסייע למשפחה ברגעים קשים. השבוע פרסם מיקאל בוזגלו מפרויקט "בניה" פנייה בפייסבוק שבה ביקש את עזרת הגולשים במציאת הנייד, "מדובר בנייד פשוט אך הערך הרגשי הוא רב ביותר, בתוך הנייד היו הודעות של בניה רובל ז"ל הזיכרון שנותר למשפחה", כתב בוזגלו, בטרם הושבה האבידה לאב השכול.

(עדכון ראשון: 12:29)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקריאה בפייסבוק להשבת הסלולרי הגנוב לאב השכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully