וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון של אביו של חלל צה"ל נגנב - ועליו הודעות שבנו שלח אליו לפני מותו

9.5.2017 / 15:08

לוחם הצנחנים בניה רובל נפל במבצע "צוק איתן". בסוף השבוע נפרץ רכבו של אביו ומכשיר הטלפון הישן שלו נגנב. "מבחינת אבא זה סימל את הזיכרון שלנו מבניה", אמר אחיו ירין. המשפחה קראה לגנבים להשיב את המכשיר

סמל ראשון בניה רובל שנהרג במבצע צוק איתן. ראובן קסטרו
ערך סנטימנטלי רב. בניה רובל/ראובן קסטרו

מכשיר טלפון נייד ועליו הודעות ששלח חלל צה"ל בניה רובל נגנב מרכבו של אביו בחולון בסוף השבוע האחרון. רובל התגייס בשנת 2012 לגדוד 101 של חטיבת הצנחנים. הוא נפל בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה במהלך מבצע "צוק איתן" בקיץ 2014 ונקבר בבית העלמין בחולון. רובל הותיר אחריו את הוריו, שני אחים – ליאל וירין ואח למחצה – תומר אריק. למכשיר שנגנב ערך סנטימנטלי רב עבור בני המשפחה, בשל ההודעות האחרונות ששלח רובל לאביו.

"בזמן שאבי התפלל בבית הכנסת, הגיע פורצים אל רכבו וגנבו ממנו את הזיכרון האישי הזה שהיה לו מבניה", סיפר לוואלה! NEWS ירין, אחיו של רובל. "אבא לא היה טכנולוג גדול ולא גיבה את ההודעות והזיכרונות מבניה. גם הנייד לא חדש, אבל מבחינתנו ובעיקר מבחינת אבא הוא סימל את הזיכרון שלנו מבניה".

הוא הוסיף כי "היו בפנים הודעות אישיות, חוויות והודעות שבניה שלח לאבא במהלך הלחימה, עבורנו לנייד הישן הזה יש ערך רגשי רב". ירין ביקש לפנות, בעצב ובדאגה, לגנבים ואמר כי הוא "מבטיח ומתחייב שלא נשאל שאלות למי שיחזיר את המכשיר ובטח לא נפעל בפן הפלילי. רק שישאיר אותו בתיבת הדואר בבית הכנסת יד לבנים, ברחוב מסילת עולים 2 בשכונת ג'סי כהן בחולון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז מותו של רובל שמה לעצמה קבוצה של תושבים מחולון והסביבה לסייע למשפחה ברגעים קשים. השבוע פרסם מיקאל בוזגלו מפרויקט "בניה" פנייה בפייסבוק שבה ביקש את עזרת הגולשים במציאת הנייד, "מדובר בנייד פשוט אך הערך הרגשי הוא רב ביותר, בתוך הנייד היו הודעות של בניה רובל ז"ל הזיכרון שנותר למשפחה", כתב בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully