וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: פיצוץ בפארק בטהראן, אין נפגעים

הטלוויזיה הרשמית דיווחה על פיצוץ "חפץ לא מזוהה", והרשויות אמרו כי הן חוקרות אם מדובר במתקפה. בתיעודים מהרשתות החברתיות שהועלו אחרי הפיצוץ נראית שריפה גדולה וכוחות חירום

בווידאו: פיצוץ בצפון טהראן/אתר רשמי

פיצוץ עז נשמע הלילה (שבת) בפארק צפון טהראן - כך דיווחה התקשורת המקומית באיראן, שציינה כי לא היו נפגעים או נזק. לפי הטלוויזיה הרשמית, הפיצוץ נגרם מ"חפץ לא מזוהה". בתיעודים מהרשתות החברתיות שהועלו אחרי הפיצוץ נראית שריפה גדולה וכוחות חירום. לא ברור אם התיעודים הם אכן מהאירוע הזה.

סגן מושל מחוז טהראן, המיד רזא גודארזי, ביקר באתר. "היה פיצוץ בפארק מלאט", אמר לסוכנות הידיעות תסנים. סגן המושל, האחראי על הביטחון בבירה, נשאל אם מדובר במתקפה והשיב: "אנחנו חוקרים את ממדי והסיבות של התקרית ונספק מידע כשנהיה בטוחים בו".

מתקפות חמושות באיראן הן נדירות, אך כמה אתרי גרעין ומתקנים רגישים אחרים הותקפו בשנים האחרונות בפעולות שמייחס המשטר לישראל. ביום שלישי האשימה איראן את ישראל בתקיפת מתקן הגרעין בחודש שעבר באזור טהראן, ובירושלים ממשיכים לשמור על שתיקה.

פיצוץ נשמע בצפון טהראן, 10 ביולי 2021. אתר רשמי, אתר רשמי
תיעוד מטהראן שפורסם ברשתות החברתיות, הלילה/אתר רשמי, אתר רשמי

מוקדם יותר, שירותי הרכבת באיראן שובשו וכלי תקשורת במדינה דיווחו כי מדובר במתקפת סייבר. לפי הדיווחים, התקיפה כוונה נגד דוכני הכרטיסים בתחנות הרכבת, ובאפשרות לצאת ולהיכנס מהתחנות באמצעות קורא כרטיסים דיגיטלי. בנוסף דווח כי במסגרת התקיפה ההאקרים האחראים עליה פרסמו את מספר הטלפון של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully