וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיראן: מתקפת סייבר גרמה לשיבוש תנועת הרכבות במדינה

9.7.2021 / 20:10

לפי דיווחים במדינה, ההאקרים פרסמו את מספר הטלפון של מנהיגה העליון של איראן בלוחות הזמנים של הרכבות כדי לקבל מידע נוסף אודות התקיפה עצמה. "עיכובים ארוכים בגלל מתקפות סייבר", נכתב בהודעה אחרת שהוצגה על גבי לוחות הזמנים בתחנות

שירותי הרכבת באיראן שובשו הערב (שישי) על ידי מתקפות סייבר לכאורה, כשההאקרים שביצעו זאת פרסמו את מספר הטלפון של המנהיג העליון עלי חמינאי כדי לקבל מידע נוסף על המתקפה - כך דווח בכלי החדשות המזוהים עם המדינה.

בנוסף, תקיפת הסייבר לכאורה פגעה גם בדוכני הכרטיסים בתחנות הרכבת, ובאפשרות לצאת ולהיכנס מהתחנות באמצעות הקורא הדיגיטלי של אותם כרטיסים. "תוהו ובוהו חסר תקדים בתחנות הרכבת ברחבי הארץ" - כך דיווחה רשות השידור האיראנית "IRIB", וסוכנות הידיעות הרשמית "פארס".

דיווחים באיראן על מתקפת סייבר שגרמה לשיבושים בתנועת הרכבות במדינה. 9 ביולי 2021. ., אתר רשמי
עיכובים רבים. לוח הזמנים בתחנת רכבת באיראן/אתר רשמי, .

"עיכובים ארוכים בגלל מתקפות סייבר", נכתב בהודעה אחרת על לוחות הזמנים בתחנות. אולם דובר חברת הרכבות הלאומית הכחיש כי נגרמו עיכובים משמעותיים וכי נשלחו צוותים טכניים לאתר את מקור התקלה.

בחודש שעבר, משרד המשפטים של ארצות הברית אמר כי הוא השתלט על 36 אתרי חדשות הקשורים לאיראן, רבים מהם מקושרים לפעילות דיסאינפורמציה או לארגונים אלימים והפרו את הסנקציות האמריקניות. עם זאת, כמה מהאתרים שבו לפעילות בתוך שעות, בכתובות דומיין חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully