וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג בכותל: אעשה הכול כדי לתרום משמעותית לאחדות העם

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 21:54

הנשיא הנבחר ביקר ברחבת הכותל בירושלים יחד עם רעייתו, יום לפני כניסתו לתפקיד. "אני מודע למתחים וכאבים, ולצער רב שמשקף הלכי רוח בעמנו", אמר. "אפעל בכל דרך להרגעת הרוחות והעצמת החזון הנשגב של אהבת ישראל. זה אפשרי בהחלט"

הנשיא הנבחר יצחק הרצוג הגיע הערב (שלישי) עם רעייתו מיכל לרחבת הכותל בירושלים. יום לפני השבעתו וכניסתו לתפקיד הנשיא ה-11 של ישראל, הצהיר כי יעשה כל שביכולתו להשגת אחדות ולאיחוי המחלוקות בעם.

"כאן במקום הקדוש הזה, בעוד פחות משבועיים נציין את יום תשעה באב, חורבן הבית, מקום שמלמד אותנו את הלקח הנשגב של עצמאות ישראל, ריבונותה, דמותה, יגונה וכאבה, ואסונה", אמר. "אין מקום יותר מתאים מהכותל לקרוא לאחדות בעמנו, אהבת ישראל אמיתית. אני מתכוון להקדיש לכך את כל מאודי. אני מודע למתחים וכאבים, ולצער רב שמשקף הלכי רוח בעמנו".

יצחק הרצוג בכותל 6 ביולי 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הנשיא יצחק הרצוג בכותל. היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

הרצוג הוסיף כי הוא "מקווה בכל דרך ובכל אמצעי, שאוכל להפעיל מתוקף סמכותי ומעמדי כנשיא ה-11 של מדינת ישראל, לעשות הכל כדי לתרום תרומה משמעותית לאחדותנו, תרומה משמעותית להרגעת הרוחות והעצמת החזון הנשגב של אהבת ישראל. זה אפשרי בהחלט. אדוני עוז לעמו ייתן, אדוני יברך את עמו בשלום".

רעייתו מיכל הניחה פתק בכותל. "עושה שלום במרומיו, עשה שלום עלינו ועל כל ישראל - תן לאהובי ולי את העוז והתבונה לשמור על ארצנו - 'ארץ שנאהב היא לנו אם ואב, ארץ של העם, ארץ לעולם. ארץ בה נולדנו, ארץ בה נחיה, יהיה מה שיהיה", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully