וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נהרג בתאונת אופנוע בראשל"צ, בנו בן ה-7 שרכב עמו נפצע בינוני

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 11:41

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של האב במקום. במקביל פינה את בנו לבית החולים שמיר אסף הרופא בעיר. "הגבר היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק", סיפר חובש במד"א. במקביל, בעמותת אור ירוק מדווחים על עלייה של 30% בכמות תאונות הדרכים לעומת שנה שעברה

רוכב אופנוע בן 34 נהרג היום (שישי) בתאונת דרכים שאירעה בין אופנוע לרכב פרטי ברחוב רמז פינת תש"ח בראשון לציון. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו במקום. בנוסף העניק לבנו בן ה-7 שנפצע גם הוא באירוע באורח בינוני טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שמיר אסף הרופא בעיר. נהגת הרכב בשנות ה-30 לחייה לא נזקקה לטיפול רפואי. עם קבלת הדיווח על התאונה, הגיעו כוחות משטרה ובוחני תנועה והחלו לחקור את נסיבות המקרה. נבדק החשד כי נהגת הרכב חצתה באור אדום ופגעה באופנוע עליו היו האב ובנו.

"כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מעוך ובסמוך רכב עם פגיעות בחלקו הקידמי", סיפר חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס. "הגבר היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, הילד היה בהכרה, וסבל מחבלות בגפיים ובראש, לאחר טיפול מציל חיים בשטח פינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב", מסר.

זירת התאונה ברחוב רמז פינת תש"ח בראשון לציון בה נהרג גבר כבן 40. 2 ביולי 2021. דניאל קהלני, מד"א
זירת התאונה. ראשון לציון. היום/מד"א, דניאל קהלני

מדוח של עמותת אור ירוק עולה כי מתחילת השנה נהרגו 181 בני אדם בתאונות דרכים, מתוכם 50 הם רוכבי אופנועים וקטנועים. זאת לעומת 138 שנהרגו בתאריך מקביל אשתקד, מתוכם 32 רוכבי אופנועים וקטנועים. על פי הדוח מדובר בעלייה של 30% בכמות ההרוגים בתאונות דרכים.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק התייחס לתאונה ואמר: "אני משתתף בצערה העמוק של המשפחה. הלב נשבר כשחייה של עוד משפחה לא ישובו להיות כפי שהיו בעבר. שנת 2021 היא השנה הקטלנית והאדומה ביותר עבור רוכבי האופנועים והקטנועים ואם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יתעוררו אנחנו עלולים לסיים את השנה עם מאה רוכבים הרוגים מתאונות דרכים".

עוד הוסיף כי "זה נתון טראגי וקשה המצביע על הפקרות מתמשכת של הרוכבים מצד המדינה. חייבים להוציא לפועל תכנית אשר תביא למיקוד פעילות בטיחות בקרב הרוכבים. יש להחזיר את הכסף שנלקח מפרויקט שיפור מעקות הבטיחות ולעודד רוכבים להשתתף בקורסים לרכיבה נכונה ובטוחה. מדינת ישראל היא אחת המדינות המסוכנות לרוכבי האופנועים והקטנועים מבין מדינות ה-oecd ואת הנתון הזה הממשלה החדשה חייבת לשנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully