וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: בן 25 מבאר שבע הואשם בעבירות מין בילדים

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 2:16

לפי האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה, רותם עזריה ביצע את המעשים בילדים בני ארבע ושש בין 2015 ל-2019, תוך שהוא מעניק להם כסף. החוקרים אמרו כי הודה באשמה בעת ששהה במעצר עד תום ההליכים בגין האשמות דומות בפרשה אחרת

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד רותם עזריה, בן 25 מבאר שבע, בגין ביצוע עבירות מין חמורות כלפי שני ילדים מהצפון, כשהיו כבני ארבע ושש. לדברי החוקרים, הוא הודה במעשים בזמן ששהה כבר במעצר עד תום ההליכים בפרשה דומה אחרת.

על פי כתב האישום, בין 2015 ל-2019, בזמן ששהה בקרבת הילדים, הוא עשה בהם מעשים מיניים חמורים במהלכם נתן להם את הטלפון הנייד שלו כדי שישחקו בו, וכן הבטיח ונתן להם סכומי כסף קטנים.

החשוד רותם עזריה בבית המשפט, 1 ביולי 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
חשוד בפעם השניה. רותם עזריה בבית המשפט/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

במקביל להגשת כתב האישום, אותו הגישו עו"ד נג'וא סולימאן ועו"ד חאלד חכרוש, ביקשו השניים את הארכת מעצרו של עזריה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו גם בתיק זה.

דיון בבקשה עוד יתקיים ובינתיים האריך השופט ניצן סילמן את מעצרו של עזריה עד החלטה אחרת. לבקשת הפרקליטות, בית המשפט אסר לפרסם את כתב האישום ואת בקשת המעצר.

עוד בוואלה!

הפרקליטות דורשת: יותר משלוש שנות מאסר למשה איבגי

לכתבה המלאה
רותם עזריה. תיק החקירה, אתר רשמי
כתב אישום שני. רותם עזריה/אתר רשמי, תיק החקירה

ביוני 2020, עבר רותם עזריה מנהריה להתגורר בדרום הארץ. הוא עבד בגני ילדים במהלך שירות לאומי, ולאחר מכן, בחודש אפריל השנה, הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין בילד שהתגורר בסמוך אליו.

על פי כתב אישום זה, הוא ניצל כמה הזדמנויות בהן שהה עם הילד לבד, וביצע בו מעשה סדום, מעשים מגונים ועבירות נוספות. לאחר שהילד סירב לשהות עמו, הוא חשף בפני משפחתו את האירועים. מכתב האישום עולה שבמהלך החקירה, נתפסו חומרי תועבה רבים בטלפונים הניידים של עזריה. בקבצים אותם החזיק, נמצאו בין היתר סרטונים מיניים של ילדים עם בגירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully