וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניו של המורה הרוחני שהתאבד לפני תחקיר על פגיעה מינית: "היה בריון אלים"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 20:20

מותו ומעשיו של ארג'ונה כרמל הפכו לשיחת היום בפרדס חנה-כרכור. חלק מהתושבים אמרו כי שם קץ לחייו לאחר ש"התקשורת שחטה אותו". לעומתם, שכניו הקרובים מספרים שנהג לעשות את צרכיו בשטח הפתוח בשכונה, והסתובב עירום בקרבת ילדים: "החיים לצדו היו סיוט מתמשך"

יומיים עברו מאז ארז ארג'ונה כרמל, מורה רוחני בשנות ה-60 לחייו מפרדס חנה-כרכור, נמצא כשהוא מוטל ללא רוח חיים סמוך לאתר מי קדם בפארק אלונה. על פי החשד, ארג'ונה כרמל שם קץ לחייו בשל תחקיר של גוף התקשורת "פוליטיקלי קוראת" שעמד להתפרסם בזמן הקרוב, ובמסגרתו הואשם בתקיפות מיניות של עשרות נשים לאורך שנים.

החיפושים אחרי ארג'ונה כרמל החלו ביום חמישי שעבר, לאחר שאחיו הודיע על היעדרו וכי הוא חושש לשלומו. בעקבות הדיווח, כוחות משטרה גדולים בסיוע מתנדבים החלו לפעול לאיתורו, ולבסוף מצאו את גופתו מוטלת ביום שישי בבוקר סמוך לשעה 08:00 ביער אלונה הסמוך ליישוב גבעת נילי.

ארז ארג'ונה כרמל. 12 ביוני 2021. פייסבוק, אתר רשמי
ארז ארג'ונה כרמל המורה הרוחני שמצא את מותו בשבוע שעבר/אתר רשמי, פייסבוק

בפרדס חנה-כרכור מותו ומעשיו של ארג'ונה כרמל נעשו לשיחת היום, אולם באורוות האמנים ביישוב, רבים שהכירו אותו בחרו שלא לדבר עליו. "התקשורת שחטה אותו חי", אמר בעל גלריה במקום. "לא שמעתי שום מילה על כל הטוב שעשה למאות מטופליו". לעומת מכריו מאורוות האמנים, רבים שהכירו אותו ביניהם שכניו, מתארים אדם אחר לגמרי. לדבריהם, החיים לצידו היו סיוט מתמשך. "היו לנו פה איתו יחסי שכנות קשים מאוד", סיפרה שכנה שלו, שהעדיפה להישאר בעילום שם. "לרוב הגיעו לעימותים ואף לאלימות מצדו. כבר בהתחלה כשעבר לגור פה, נהג להסתובב עירום כביום היוולדו בחצר ובקרבת הבית. מאחר וחיים פה ילדים ונשים דרשנו ממנו לא להסתובב כך, אך הוא בכל פעם שיחק משחקים ועשה טובה שהתלבש", היא תיארה.

"בכל ימות השבוע הגיעו לביתו אנשים רבים שהחנו את רכבם בצורה שלא מאפשרת מעבר ולעיתים גם חסמו את הכניסות לבתים שלנו, הערנו לו על כך - והוא בחר להאשים אותנו בחוסר התחשבות ופגיעה בפרנסתו ואף איים עליי ועל בעלי", טענה. "יום אחד הוא קיים כנס גדול למטופלים שלו ובגלל שלא אפשרנו לו להחנות בחצר ביתנו הוא כעס ולמחרת בבוקר מצאתי את רכבי עם ארבעה גלגלים מפונצ'רים, כמובן שהתלונה במשטרה לא הובילה לכלום כי הוא הכחיש", אמרה.

עוד בוואלה!

מורה רוחני מהצפון שם קץ לחייו - לפני פרסום תחקיר בו הואשם בתקיפות מיניות

לכתבה המלאה
ביתו של  ארז ארגונה כרמל בפרדס חנה -כרכור. שלומי גבאי
"אלוהים יודע מה היה בתוך הדירה". ביתו של ארג'ונה/שלומי גבאי

לדברי השכנה "החיים בשכנות אליו היו מאוד קשים". היא הסבירה כי "הוא נהג לעשות את צרכיו בשטח הפתוח מול הבתים גם בשעות האור, זה מחזה בהחלט לא נעים והערנו על כך אבל הוא המשיך בשלו". בדבריה הוסיפה "שאחוז גבוה מהמטופלים שלו היו נשים בכל מיני גילים, הם שהו בביתו שעות רבות, חלקן היו עוזבות רק למחרת או אחרי סוף השבוע, אלוהים יודע מה היה בתוך הדירה. החיים בשכנות אליו היו ממש סיוט. הוא היה נשוי לבחורה צ'רקסית שסבלה ממנו עד שברחה ממנו. שמענו על מותו בתקשורת ואחר כך ראינו פה שוטרים, שום דבר עם האיש הזה לא יפתיע אותנו".

שכן נוסף של ארג'ונה כרמל, שהעדיף גם הוא להישאר בעילום שם סיפר: "כפי שרואים הרחוב פה די מבודד והוא למעשה בקו האחרון באזור ונושק לשטח מיוער, לכן הוא בחר לגור פה. יש פה מן אווירה כפרית, פסטורלית, מה שמתאים לאופיו ולאופי של הקהל שלו". הוא תיאר כי "לאורך התקופה שגר פה השלווה של היישוב בכלל והאזור הזה בפרט הופרה לחלוטין. הוא התנהג כמו בריון לכל דבר וברגע שמשהו לא מצא חן בעיניו הוא הגיב באלימות". השכן ציין כי ארג'ונה כרמל "השליך פעם את כל הזבל בפתח ביתנו ופעם פלש לחצרנו תוך איומים בגלל סידורי החניה פה. הגיעו לפה אנשים שלעיתים עישנו סמים בעת שהמתינו לגורו שלהם". דוגמה נוספת אותה ציין השכן בדבריו הייתה לגבי "מקרה שזוג שבא אליו קיים יחסי מין מלאים ברכב לעיני העוברים והשבים. לא פעם שקלנו למכור את הבית ולעבור מפה, היו רגעים שהסיוט היה בלתי נסבל. צר לי שכך סיים את חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully