וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

307 אובחנו אתמול בקורונה; משרד הבריאות: תוך עשרה ימים נגיע ל-1,000 מאומתים ביום

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 10:55

לראשונה מאז אפריל, חצה מספר הנדבקים את רף ה-300 ביום. בישראל מצויים כיום 1990 מאומתים לקורונה, בהם 29 המאושפזים במצב קשה ו-17 מתוכם שנזקקים להנשמה. מאז ההתפרצות האחרונה, הצליח וריאנט דלתא, המדבק באופן משמעותי יותר מקודמיו, לגרום לעלייה עקבית בכמות הנדבקים

משרד הבריאות פרסם הבוקר (חמישי) את נתוני התחלואה בקורונה הנמצאת במגמת עלייה. 307 נדבקים מאומתים אובחנו אתמול, המהווים 0.6% מתוך 59,113 הבדיקות שבוצעו אתמול. מספר המאושפזים החולים באורח קשה עלה מ-24 ל-29, בהם 17 שנזקקים להנשמה מתמדת.

לראשונה מאז חודש אפריל, חצה מספר המאומתים את רף ה-300 ליום. בישראל מצויים כיום 1990 מאומתים לקורונה, הפזורים במאות יישובים בארץ. ההתפרצות המחודשת החלה לפני שבועיים, כשמאומתים התגלו במערכת החינוך, בבתי ספר בבנימינה ובמודיעין, אך מאז נפוצה ליישובים נוספים.

משרד הבריאות העריך כי בקצב ההתפשטות הנוכחי, תוך עשרה ימים יאובחנו בישראל 1,000 מאומתים ביום. זאת, כיוון שווריאנט דלתא המוכר יותר כ-"זן ההודי", מדבק באופן משמעותי יותר מקודמיו.

נוסעים בנתב"ג, 22 ביוני 2021. ראובן קסטרו
תגבור האכיפה והעברת נחיתות ממדינות אדומות לטרמינל 1. בדיקות קורונה בנתב"ג/ראובן קסטרו
בווידאו: קבינט הקורונה דן בדרכים למניעת התפשטות מחודשת של הנגיף ולבלימת זן הדלתא/צילום: עומר מירון/לע"מ

אתמול ערכה שרת הפנים איילת שקד סיור בנמל התעופה בן גוריון בו התריעה כי אם התחלואה בקורונה תגבר וכן תעלה כמות החולים הקשים - "ודאי שהטיסות ייעצרו". לדבריה, "אנשים מצפצפים על ההנחיות, צריך להיות עירניים. אם אתם רואים שכנים שחזרו מחו"ל ולא שומרים בידוד - העירו להם".

שקד הבהירה כי אומנם עד כה לא אפשר היה לקנוס את הטסים למדינות האדומות כיוון שהם הורדו מהמטוס לפני המראתו, ולמעשה עוד לא ביצעו את העבירה, אך כרגע פועלים לשנות את התקנות ולקנוס גם את מי שרק התכוון לטוס. המדינות האדומות הן רוסיה, הודו, דרום אפריקה, ברזיל, מקסיקו וארגנטינה. את השבים ממדינות אלה ניתן לקנוס תחת סעיף התקנה החדשה ב-5,000 שקלים, ואכן אתמול נקנסו נוסעים ששבו ממדינות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully