וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של איציק סעידיאן: "הוא נושם בכוחות עצמו"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 17:42

הצעיר, המאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר מאז שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל, עדיין מורדם. במרכז הרפואי הדגישו כי מצבו עוד מוגדר קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו

שיפור חל במצבו הרפואי של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל - כך נמסר היום (שלישי) מבית החולים שיבא בתל השומר.

לפי הודעת בית החולים, סעידיאן נושם בכוחות עצמו, אך הוא עדיין מורדם ומצבו מוגדר קשה מאוד. סכנה עדיין נשקפת לחייו. "איציק סעידיאן ממשיך לעבור הליכים כירוגיים וצוות יחידת הכוויות הלאומית בשיבא עושה ככל שביכולתו על מנת להציל את חייו", נמסר.

איציק סעידיאן. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שיפור במצבו. סעידיאן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

סעידיאן, בן 26, אושפז באפריל במצב קריטי, אחרי שהמאבטחים באגף השיקום בפתח תקווה - שם הצית עת עצמו - הזעיקו את צוותי מד"א. הוא מוכר על ידי משרד הביטחון כנכה צה"ל בעקבות פוסט טראומה ממבצע צוק איתן, שבו השתתף כלוחם בחטיבת גולני בקרבות מול כוחות חמאס בשכונת שג'אעיה בעזה. לאחר שחרורו פנה למשרד הביטחון, שם הכירו באחוזי נכות נמוכים באופן יחסי, ומאז נאבק עבור הכרה רחבה יותר.

ביום האירוע, הביא עמו למקום בקבוק עם חומר דליק, שפך אותו על גופו והצית את עצמו ברחבת הכניסה לבניין. מאבטחי משרד הביטחון במקום עשו שימוש במטפי כיבוי אש, העניקו לו עזרה ראשונה והזעיקו את צוות מד"א, שפינה אותו באמבולנס לבית החולים.

המקרה הוציא מאות מפגינים לרחובות, במחאה על היחס לנכי צה"ל באגף השיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully