וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש חזר בו מהרשעת סעידיאן בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 15:08

נוכח מצבו הרפואי הקשה של סעידיאן, התובעת המשטרתית והסנגור הגיעו להסכמה והמשטרה ביקשה מבית המשפט לבטל את האישום, לאחר שהורשע בינואר האחרון בהחזקת סמים

איציק סעידיאן. מתוך "המהדורה המרכזית", חדשות 12, אתר רשמי
עדיין נאבק על חייו. סעידיאן/אתר רשמי, מתוך "המהדורה המרכזית", חדשות 12

איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו בחודש אפריל מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון, עדיין מאושפז ביחידה לכוויות בבית החולים שיבא והיום (שני) ביטל בית משפט השלום בתל אביב את כתב האישום נגדו. סעידיאן הורשע בינואר האחרון בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

התובעת המשטרתית מיחידת התביעות במחוז תל אביב פנתה לשופט השלום בת"א בדיון שהתקיים היום ואמרה: "בתיק זה פנה אליי בא כוחו של הנאשם וחרף העובדה שאנו מצויים בשלב מתקדם של ההליך לאחר הכרעת דין, לאור המצב הטראגי בו אנו מצויים במצבו החמור בו מצוי הנאשם כשהוא על ערש דווי, כפי שהוצגו לי נתונים עדכניים בעניין מצבו, החלטנו כי בנסיבות שנוצרו מוצדקת חזרתנו מכתב האישום"

לאה סעידיאן, אחותו של איציק סעידיאן, הפגנת נכי צה"ל ומלווי נכי צה"ל - לא משאירים פצועים מאחור, מול משרד האוצר, ירושלים 5 במאי 2021. ראובן קסטרו
לאה סעידיאן, אחותו של איציק סעידיאן, בהפגנה בירושלים/ראובן קסטרו

במהלך הדיון גולל עו"ד אביעד לנצ'נר, סנגורו של סעידיאן, בפני השופט רועי פרי, סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, את מסכת חייו של סעידיאן, שנלחם עתה על חייו בבית החולים. בסיכום הדברים אמר סנגורו כי הוא "מבקש מביהמ"ש לבטל את הכרעת הדין ולבטל את כתב האישום כפי שחברתי הסכימה".

השופט פרי נעתר לבקשת הצדדים וביטל את כתב האישום של סעידיאן, שהורשע כאמור בתחילת השנה בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. "לאור הסכמת הצדדים אני מבטל את הכרעת הדין שניתנה בתיק זה", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully