וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תיעוד חדש של תקיפת פעוטות: האישום נגד הסייעות בגן בחולון הוחמר

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 23:26

בית המשפט אישר להוסיף שמונה מקרי אלימות קשים לכתב האישום המקורי נגד עובדות "גן סיגל" בחולון, שבו תועדו מקרי התעללות שונים בעשרות פעוטות. מצלמות האבטחה תיעדו דחיפות, מכות והשלכה של פעוטות בידי הסייעות. "ילדים נותרו עם פוסט טראומה"

בווידאו: תיעודים חדשים של אלימות בגן בחולון/מערכת וואלה!

בית משפט מחוזי תל אביב אישר אתמול (ראשון) את בקשת הפרקליטות להחמיר את כתב האישום בשמונה מקרי אלימות חדשים שהתווספו לכתב האישום נגד שתי סייעות ב"גן סיגל" בחולון. הסייעות אורטל בנימין ורינת ינקו הואשמו בכך שתקפו 26 פעוטות והתעללו בהם בזמן שעבדו בגן הפרטי בעיר.

על פי כתב האישום המתוקן, באחד המקרים כשישבו הפעוטות מסביב לשולחן, לקחה בנימין נעל שהייתה מונחת על השולחן והכתה באמצעותה את ידה של פעוטה. במקרה אחר בזמן שהפעוטות שיחקו, משכה ינקו פעוטה בחולצתה והפילה אותה לרצפה. עוד מתואר בכתב האישום כי בזמן ששכב פעוט על שמיכה, בנימין אחזה בו, הרימה אותו באוויר והשליכה אותו אל מזרן אחר".

במקרה שתיעדו מצלמות האבטחה, האכילה הסייעת בנימין פעוטה, הוציאה מפית וניגבה את פניה תוך שהיא מנערת את פניה ודוחפת את ראשה לאחור. מוקדם יותר החודש נוספו שישה מקרי אלימות לכתב האישום בעניין מקרי האלימות באותו גן המתנהל בבית משפט השלום תל אביב ובכך גם הוא תוקן. כתב האישום נגד בעלת הגן ושלושת הסייעות: סיגל אדהמי, ורד אברהם, ליבנת אונגר ויפית אשר. עו"ד רוזי כאבז, מפרקליטות מחוז תל אביב פלילי, הגישה את שני כתבי האישום המתוקנים.

על פי כתב האישום, אחת הנאשמות ניגשה אל פעוטה שישבה לאכול, תפסה אותה מידה האחת וגררה אותה בכוח לחלק אחר של הגן".

תיעודים חדשים של אלימות בגן בחולון 28.06.21. ללא, מערכת וואלה!
23 מקרים שונים בהן נהגו כלפי פעוטה באלימות/מערכת וואלה!, ללא

גל לוי, אימא לפעוטה שהייתה בגן מאז הייתה בת חצי שנה ועד גיל שנתיים ועשרה חודשים, ובתה מתועדת ב-23 מקרים שונים בה נהגו כלפיה באלימות סיפרה לוואלה! כי זהו "יום משמח. אחרי חצי שנה סוף סוף נעשה צדק ובית המשפט רואה מי הקורבן בסיפור ומי המתעלל והתוקף. נוספו 14 סעיפים לכתבי האישום שהן יצטרכו לתת עליהם את הדין.

אנחנו מקווים שעכשיו נתחיל את הצד הראשון במשפט הפלילי, עד היום היה רק סחבת והצגת הנאשמות כקורבנות. אנחנו מחכים להגיע לשלב הטיעונים לעונש, הוכחות, שלב הראיות ולאט לאט למצות איתן את הדין.

אנחנו שנה אחרי המקרה, סוחבים המון השלכות, חרדות פחדים. יש ילדים עם נכויות בעקבות המצב הזה, יש ילדים שאובחנו כפוסט טראומתיים. זה לא היה ונגמר. בית המשפט צריך להבין שזה לא רק לתת דין על מה קרה. אנחנו עוד לא יודעים מה צופן לנו העתיד איתם, זה יד אדם שפגעה בנפש בריאה. העובדה שהנאשמות משוחררות זה ביזיון."

עו"ד יאיר אוחיון, המייצג את הנאשמת רינת ינקו, ביחד עם עו"ד מתן לקר מסר לוואלה!: "מבין האירועים שנוספו לכתב האישום, חלק הארי אינו נוגע כלל למרשתי, והיא אף אינה מופיעה בסרטון שפורסם בכתבה. מעבר לכך, ההתייחסות לכתב האישום תיעשה בין כותלי בית המשפט, שם יתברר במהרה כי נעשה למרשתי עוול".

התעללות בגן ילדים בפתח תקווה 21 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
"שנה אחרי המקרה, אנחנו סוחבים המון השלכות, חרדות פחדים". התעללות בגן ילדים בפתח תקווה, דצמבר 2020/אתר רשמי, -

יוסי חברה מנכ"ל "צדק לילדים",מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך אמר לוואלה! כי"התיק של גן סיגל בחולון נסחב כבר כמעט שנה. הן לא טורחות להגיע לדיונים, צו איסור פרסום שהיה תקופה ארוכה והגרוע מכל שהן משוחררות ולא במעצר בית כמו שצריכות להיות נאשמות בכאלה אישומים חמורים. אני שמח שהפרקליטות הבינה כי ישנם סעיפים חמורים שלא הכניסה לכתב אישום המקורי, לקחה יוזמה וביקשה לתקן את כתב האישום. הסרטונים לא משקרים והילדים עברו תחת ידיהן של שש נשות צוות פשוט טרור. לכאורה. אנחנו נמשיך ללוות את ההורים ושהן, סיגל, אורטל, ליבנת, רינת, ורד ויפית יבינו שאנחנו נגיע לכל דיון ולא נרפה עד שהן ישבו מאחורי סורג ובריח".

בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי בחרו שלא להגיב ומסרו כי "ההליך עדיין מתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully