וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא יחיא סינוואר

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 13:02

בסך הכל התחלף שלטון. במדינה מתוקנת נהוג לשמוח, להתעצב, ולהמשיך בחיים. רק בדמוקרטיה הישראלית, חילופי שלטון מוציאים שדים של שנאה ונקמה

מחולות השמחה והשנאה מחד, כמו גם האבל והנהי מאידך, על ירידתו של בנימין נתניהו אינם ביטוי לשום דבר חיובי. חילופי שלטון במשטר דמוקרטי מתוקן זה אירוע שצריך להתקבל בסיפוק או בצער, תלוי בפוזיציה. וזהו.

אבל אצלנו, כמעט כמו כל דבר, הפעולה הטכנית, הכמעט בירוקרטית הזו, גוררת איתה פרצי רגש היסטריים, משני הצדדים. מה קרה? המדינה נכבשה בידי אויבים? או לחילופין שוחררה מכיבוש עריץ? בסך הכל חילופי שלטון. אירוע שאמור לקרות באופן סביר בכל כמה שנים.

אבל מעגלי מחולות השמחה והשנאה לא נעצרים, הם הולכים ומתרחבים. כמו בסצנת הסיום ב"קונפוקמיסט" של ברנרדו ברטולוצ'י. ובדרך פוגעים גם בקורבנות היקפיים.

מליאת הכנסת | השבעת ממשלה 13 ביוני 2021. ראובן קסטרו
פרצי רגש היסטריים. נתניהו במליאה/ראובן קסטרו

קחו לדוגמה את נאור יחיא. דוברו של בנימין נתניהו בשנים האחרונות. בחור צעיר, דובר מקצועי. אחד שפותר בעיות, לא מהסוג השני. האמת, אני לא מכיר אותו ברמה האישית. בפעמים היחידות שדיברנו אני פניתי אליו בבעיה מתוקף תפקידי, ולרוב הוא פתר אותה. בלי יותר מדי סיבוכים. הוא גם לא נחשב לאיש קונספירציות, כמו כמה מקודמיו בתפקיד. בוודאי לא לאדם שמגרד את גבולות המותר. בחור טוב במובן הטוב של המלה.

היום התפרסם, שהנשיא הנבחר יצחק הרצוג החליט למנות אותו לדוברו. מינוי ראוי, מקצועי, של דובר שכבר הוכיח יכולת לתפקד טוב במצבים לא פשוטים. אין שום סיבה מקצועית שבעולם שהמינוי הזה לא יקרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נאור יחיא, דובר בית הנשיא. ללא, אתר רשמי
ניסיון לדרוס את המינוי. יחיא/אתר רשמי, ללא

אבל העליהום של מעגל החוגגים ניסה לדרוס גם את המינוי הזה. תנועת המחאה "קריים מיניסטר" פנתה לנשיא הנבחר בדרישה שלא ימנה את דוברו של נתניהו, נאור יחיא, לדובר בית הנשיא בשל פעילותו "במערך ההסתה, השקרים והפילוג שהוביל נתניהו". לדברי התנועה, "בחירה בו עלולה לפגוע קשות במוסד בית הנשיא".

לי זה מזכיר את הקריאות "רק לא ש"ס" של אוהדי אהוד ברק בליל הניצחון שלו ב-99'. שוב, השנאה לצד השני, הרצון למחוק ולחסל את מה שנראה מהצד ההוא כ"אחר". נאור יחיא הוא דובר. איש מקצוע. אני מעולם לא ראיתי אותו מסית ומשקר. ואני בספק אם מישהו מעמיתי למקצוע תפס אותו בדבר הסתה ושקר.

אני שמח שהנשיא הנבחר בחר לבסוף ביחיא. זה יהיה מינוי טוב.

הכותב הוא העורך הראשי של אתר וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully