וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור רשמי אחרון בארה"ב: ריבלין ייפגש עם ראשי הקהילה היהודית

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 0:22

הנשיא היוצא נחת בניו יורק במסגרת ביקור פרידה בהזמנת הנשיא ביידן. במהלך הביקור, ריבלין ייפגש עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ויו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי. פגישת הנשיאים תתקיים מחר בחדר הסגלגל בבית הלבן. "אודה לו על הדאגה הכנה לביטחון ישראל ואזרחיה"

בווידאו: נשיא המדינה ראובן ריבלין מטייל בסנטרל פארק אחרי נחיתתו בניו יורק/מערכת וואלה!

נשיא המדינה היוצא ראובן ריבלין נחת היום (ראשון) בניו יורק, במסגרת ביקור פרידה בארצות הברית בהזמנת הנשיא ג'ו ביידן. פגישת הנשיאים תתקיים מחר בשעה 16:00 שעון ארצות הברית (23:00 שעון ישראל) בחדר הסגלגל בבית הלבן. במהלך הביקור הנשיא ייפגש עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, יושבת ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי ונציגי הקהילה היהודית.

לפני צאתו לארצות הברית, סיפר ריבלין על הנסיעה המתוכננת: "אני יוצא כעת, בפעם האחרונה בכהונתי כנשיא בשליחותה של מדינת ישראל, לביקור פרידה אצל בת בריתה וחברתה הקרובה ביותר של ישראל בעולם - ארצות הברית. בביקורי אפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ידיד אמת של מדינת ישראל שנים ארוכות, ואודה לו על הדאגה הכנה לביטחון ישראל ואזרחיה. אערוך גם סדרה של פגישות באו"ם שם נדון בסוגיות האזוריות העומדות לפתחה של מדינת ישראל ואפגוש את הקהילה היהודית בארצות הברית היקרה לליבנו מאוד".

נשיא המדינה ראובן ריבלין מטייל בסנטרל פארק אחרי נחיתתו בניו יורק, לפני מפגש עם ראשי הקהילה היהודית והזרמים היהודיים בארה"ב. 27 ביוני 2021. ., אתר רשמי
נחת בניו יורק וטייל בסנטרל פארק. ריבלין, היום/אתר רשמי, .

ריבלין נחת מוקדם יותר בניו יורק וטייל בסנטרל פארק, לפני המפגש שיקיים עם ראשי הקהילה היהודית והזרמים היהודיים בארצות הברית. במפגש ישתתף שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם גלעד ארדן, שהודיע היום כי ביקש לסיים תפקידו כשגריר בוושינגטון תפקידו מיד עם מינויו של שגריר חדש מטעם הממשלה החדשה.

ביום שני ייפגש הנשיא עם יושבת ראש בית הנבחרים, ננסי פלוסי. בפגישה ייקחו חלק חברי קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית ומהמפלגה הרפובליקנית, והיא תתקיים בבניין הקונגרס. ביום שלישי יפגוש ריבלין את מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש במטה האו"ם בניו יורק. מעט מאוחר יותר ייפגש הנשיא עם שגרירים זרים לאו"ם. במהלך המפגש הנשיא יישא דברים. בערב שלישי הנשיא ימריא בחזרה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully