וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סיום כהונתו: ריבלין יטוס לפגישה עם ביידן בבית הלבן

26.5.2021 / 9:39

שר החוץ האמריקני הזמין את הנשיא לבקר בוושינגטון בשבועות שנותרו לו בתפקיד, וקיבל תשובה חיובית. הוא יהיה הבכיר הישראלי הראשון שייפגש עם ביידן בבית הלבן. "אתם בני ברית איתנים, מערכת היחסים מאפשרת לנו גם לא להסכים מפעם לפעם", הבהיר ריבלין בשיחה עם בלינקן

נשיא המדינה ראובן ריבלין בפגישת עבודה מדינית עם סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. מרץ 2016. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
ביקור פרידה. ריבלין וביידן/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

שר החוץ של ארצות הברית אנתוני בלינקן הזמין היום (רביעי) את הנשיא ראובן ריבלין לביקור בוושינגטון ופגישה עם הנשיא ג'ו ביידן לפני שיסיים את כהונתו בחודש יולי. ריבלין אמר לבלינקן כי הוא מקבל את ההזמנה וישמח להגיע לביקור. ריבלין יהיה הבכיר הישראלי הראשון שיגיע לפגישה עם הנשיא ביידן בבית הלבן.

"אנו יודעים שאתם בני ברית איתנים ואנו מחוזקים מהידידות בינינו", אמר ריבלין לבלינקן בפגישתם. מערכת היחסים הבין-מפלגתית מאפשרת לנו גם שלא להסכים מפעם לפעם".

שר החוץ של ארצות הברית אנתוני בלינקן בירושלים, 25 במאי 2021. רויטרס
"כשרואים עלייה באנטישמיות זו רק הסנונית הראשונה". בלינקן בירושלים, אתמול/רויטרס

ריבלין הביע חשש מהאנטישמיות הגואה בארצות הברית על רקע מבצע שומר החומות. "אנו מאוד מודאגים מהעלייה במקרי האנטישמיות, לרבות בארצות הברית, במיוחד לאחר תחילת המערכה בעזה. אנו מודים לנשיא ביידן על הבעת עמדתו החזקה והברורה בעניין זה".

בלינקן השיב: "אנו עדים להתפרצות אנטישמיות, כפי שראינו בתקריות שאירעו גם בארצי רק בשבוע שעבר, מקרים שהנשיא ביידן גינה באופן ברור כתועבה. אנו יודעים שכאשר רואים עלייה מחודשת של האנטישמיות זוהי רק הסנונית הראשונה, ומקרים נוספים יבואו לאחר מכן, ואלו יופנו גם נגד קהילות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully