וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפה על ידי חסר בית: סטודנטית ישראלית נרצחה בדקירות סכין בשיקגו

23.6.2021 / 21:00

ענת קמחי בת ה-31, דוקטורנטית מצטיינת באונ' מרילנד, הגיעה בשבת לשיקגו כדי לפגוש חברים. היא צעדה באזור מעט מרוחק ממרכז העיר, כשלפתע תקף אותה אלמוני ודקר אותה מאחור בצווארה. טרם נעצר חשוד במעשה. "הלם. כל חייה היו לפניה"

סטודנטית אמריקנית ממוצא ישראלי נרצחה בשיקגו ביום שבת האחרון בשעות אחר הצהריים על ידי אלמוני - כך פורסם אתמול (שלישי) בכלי תקשורת אמריקניים. הצעירה, ענת קמחי בת ה-31, עסקה בהשלמת עבודת הדוקטורט שלה בקרימינולוגיה ומשפט פלילי באוניברסיטת מרילנד, ותוארה כסטודנטית מבריקה.

קמחי נדקרה לאור יום על ידי חסר בית בעיר שיקגו. ממשפחתה של קמחי נמסר כי כעת הם מצויים בתקופת האבלות, וביקשו להתחשב בפרטיותם. ראש העיר שיקגו, לורי לייטפוט, הגדירה לאחר הרצח את התחושה בעיר כ"הלם", וציינה כי משטרת שיקגו החוקרת את הרצח ממשיכה בניסיונותיה לאתר את החשוד, שהסתלק מהמקום לאחר ביצוע הרצח ומאז נעלמו עקבותיו.

השוטרים ערכו ביקורי פתע בריכוזים בהם נוהגים לשהות חסרי הבית בעיר, והחוקרים ניסו לאתר מצלמות אבטחה באזור שייתכן ותיעדו את מסלול בריחתו של החשוד מזירת הרצח, אך עד כה לא דווח על עצורים.

ענת קמחי, סטודנטית אמריקאית ממוצא ישראלי שנרצחה בשיקגו. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"הלם. כל העתיד היה לפניה". ענת קמחי ז"ל/מערכת וואלה!, אתר רשמי

חברותיה של קמחי העידו עליה כי הייתה בעלת נפש יפה, וכי מעגל החברים שלה היה רחב. "כל חייה היו לפניה", סיפרו. קמחי הגיעה לשיקגו לטובת ביקור אצל חברים. ביום שבת האחרון בשעות אחר-הצוהריים צעדה ברגל בנקודה מעט מבודדת לא הרחק ממרכז העיר, ושם מצאה את מותה. החוקרים סבורים כי האלמוני חסר-הבית התקרב אליה מבלי שהבחינה בו, ודקר אותה מאחור בצווארה.

קמחי פונתה לבית החולים נורת'ווסטרן בעיר, שם קבעו הרופאים את מותה לאחר זמן קצר. משטרת שיקגו סבורה כי מדובר ברצח אקראי. מפקד הבילוש, ברנדן דיניהאן, אמר במסיבת עיתונאים כי "יש עדת ראייה שמשתפת פעולה עם המשטרה", וכי המשטרה מנסה עדיין לגלות את זהותו של החשוד. זאת, על אף שמוקדם יותר נמסר מהמשטרה כי היא יודעת מי החשוד מתוך צפייה בסרטונים באיכות גבוהה שתיעדו את התקיפה. במשטרה סבורים כי הדוקר הסתתר בשיחים, קפץ החוצה ותקף אותה. כמה רגעים אחר כך התקבלה שיחה במוקד המשטרה. מאוניברסיטת מרילנד נמסר כי היא מתאבלת על האובדן של ענת קמחי ושלחה "תנחומים לחבריה ומשפחתה בעת הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully