וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינה מול ביתו של בנט נפגעה קל בעיניה, טענה שהושלכה לעברה אקונומיקה

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 12:01

בת 49 טענה כי הותקפה בידי תושבת רעננה, שם מתגורר ראש הממשלה. צוות מד"א פינה אותה לבי"ח מאיר. במקביל, ראש העיר מסר כי שיגר מכתב למפקד מחוז המרכז של המשטרה, בו הוא ביקר את "אוזלת ידם" בנוגע להפגנות האחרונות שפקדו את העיר: "צועקים, צורחים, דופקים במצילתיים"

בווידאו: מפגינים מול ביתו של רה"מ בנט, לאחר שמפגינה נפגעה כשהושלכה לעברה אקונומיקה/ללא קרדיט

אישה בת 49 נפגעה אמש (שלישי) באורח קל בעיניה, לאחר שלטענתה תושבת רעננה השליכה על פניה אקונומיקה, בעת שהפגינה מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

במקביל, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא מסר כי הוא שיגר מכתב למפקד מחוז המרכז של המשטרה, בו הוא ביקר את "אוזלת ידה" בנושא ההפגנות האחרונות שפקדו את העיר בעקבות הקמת הממשלה החדשה. "צועקים, צורחים, דופקים במצילתיים, דופקים בתופים. כולם מדברים פה בחופש הדמוקרטיה, אני דמוקרט - אבל לא ייתכן שילדים תמימים ומשפחות תמימות יישבו בבתים כבר שבועיים ימים ולא יוכלו לדבר כיוון שזה הפך להיות משהו שהוא לא הגיוני", ברוידא תקף.

מפגינים מול ביתו של רה"מ נפתלי בנט לאחר שאחת המפגינות נפגעה מאקונומיקה שהושלכה לעברה, 23 ביוני 2021. תמונות גולשים
מפגינים מול ביתו של בנט, אתמול/תמונות גולשים

לדבריו, מפגינים ניגשו אליו אתמול בזמן שישב במסעדה בעיר, בעודם מלווים בידי שוטרים, ובמשך כחמש דקות צעקו לעברו. "צרחו, צפצפו לי בכל מיני צפצפות", ברוידא תיאר, וסיכם: "רעננה היא לא בלפור, ורעננה חייבת להמשיך לחיות את החיים שלה. לאיש ברעננה אין קשר לעניין הזה שהוא גר ליד ראש הממשלה. מישהו חייב לקחת אחריות".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת ברעננה, כמו בשאר אתרי ההפגנות בארץ, לשילוב ולאיזון מתמיד בין זכות המחאה לבין שמירת מרקם החיים של האזרחים המתגוררים באזור. ככל שמתבצעת חריגה מתנאי המחאה או עבירה על החוק, מתבצעת אכיפה. משטרת ישראל פועלת לאפשר את המחאות תוך שמירת האיזונים הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully