וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות מול ביתם של שקד ואורבך: "גונבים את קולות הימין"

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 10:56

פחות מיממה לאחר שלפיד הודיע לנשיא המדינה כי "עלה בידו" להרכיב ממשלה, עם חתימתה של ימינה על ההסכם הקואליציוני - מאות אנשי ימין הגיעו מרחבי הארץ להפגין מול ביתם של שני חברי הכנסת מהמפלגה. אוסנת מארק מחאה מול ביתה של שקד: "ההונאה הכי גדולה שהיתה פה בישראל"

בווידאו: לפיד מודיע לריבלין - "עלה בידי להקים ממשלה"/מערכת וואלה!

מאות אנשי ימין הגיעו הערב (חמישי) מרחבי הארץ להפגנות מאורגנות מחוץ לביתם של חברי הכנסת מימינה איילת שקד וניר אורבך. זאת, פחות מיממה לאחר שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע לנשיא המדינה כי "עלה בידו" להרכיב ממשלה, עם חתימתה של ימינה על ההסכם הקואליציוני. מחר סיעת ימינה תתכנס ב-10:00 בביתו של היו"ר נפלתי בנט.

אוסנת מארק, לשעבר חברת כנסת מטעם הליכוד, גם היא נמצאת בין המפגינים סמוך לביתה של שקד. מארק אמרה לוואלה!: "בנט ושקד גונבים את המדינה ואת קולות הימין וזו ההונאה הכי גדולה שהייתה פה במדינת ישראל. בנט ושקד שיחקו אותה כל החודש הזה שהם בצד הימני של המפה, ובסוף הם בצד השמאלני של המפה. ובסוף הניסיון שלהם להקים פה ממשלת שמאל בקולות של ימין זה הדבר הנוראי".

"אתה לוקח את הקולות שלי ואתה עושה בהם שימוש לא לשם האידיאולוגיה שלשמה נבחרת, זו הונאה של הציבור, ובנט ושקד יודעים שאין להם לאן לחזור", מארק תקפה. "אורבך שמספר לכולם שיש לו בעיה בשל החברות שלו עם בנט אבל בסוף מי ששלח אותך זה הציבור ולא החברות שלך עם בנט. יש עוד כמה ימים ואנחנו נלחם. לא סיימנו את המאבק".

הפגנה מחוץ לביתה של איילת שקד בתל אביב 3 ביוני 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
הפגנה מחוץ לבית של שקד, הערב/פלאש 90, אבשלום ששוני
הפגנות ימין מול בית אורבך בפ"ת 3 ביוני 2021. ראובן קסטרו
מפגינים מול ביתו של אורבך בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו
הפגנות ימין מול בית אורבך בפ"ת 3 ביוני 2021. ראובן קסטרו
עשרות מפגינים מול ביתו של אורבך בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

במקביל, עשרות מהמפגינים הגיעו לפתח תקווה, לאחר שבליכוד קראו להפגין מחוץ לביתו של אורבך. לפי גורמים בליכוד - כל האסטרטגיה של נתניהו לפירוק ממשלת השינוי מתבססת על אורבך, ומפעילים עליו לחץ כבד לצאת בהתבטאות פומבית נגד הממשלה.

לפי הגורמים, התנגדות של אורבך תעודד בקיעים נוספים בימינה אך בעיקר תייצר גם בקיעים בתקווה חדשה שכן היא תחייב הסתמכות על תמיכה או הימנעות של המשותפת בהקמת הבלוק. "ניר אורבך הוא המפתח להפלת ממשלת השינוי", אמר גורם בליכוד הבוקר. גם מחוץ לביתה של שקד נערכו הפגנות בעד ונגד הצטרפותה לממשלת לפיד-בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully