וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר המשפטים החליט: עמית איסמן ימונה לתפקיד פרקליט המדינה

22.6.2021 / 20:05

סער הודיע כי אימץ את המלצת ועדת האיתור למנות לתפקיד את איסמן, שבחודשים האחרונים שימש כמ"מ פרקליט המדינה. שר המשפטים יביא עתה את המינוי לאישור הממשלה. סער עדכן את איסמן באפשרות שתפקיד היועמ"ש יפוצל ו"השלכותיה האפשריות"

שר המשפטים גדעון סער הודיע הערב (שלישי) כי עמית איסמן ימונה לתפקיד פרקליט המדינה. בכך, אימץ סער את המלצת ועדת האיתור מנובמבר 2020 שהתקבלה פה אחד למנות לתפקיד את איסמן, שבחודשים האחרונים שימש כמ"מ פרקליט המדינה. שר המשפטים יביא עתה את המינוי לאישור הממשלה.

בהודעת משרד המשפטים נמסר כי "תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי. מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי". לדברי המשרד, סער קיבל את החלטתו לאחר "פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג את תכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות".

המועמד לתפקיד פרקליט המדינה עמית איסמן. אוניברסיטת חיפה, אתר רשמי
ימונה לתפקיד פרקליט המדינה. איסמן/אתר רשמי, אוניברסיטת חיפה

עוד נמסר כי סער התייעץ לפני המינוי עם כמה אישים בתחום המשפט, ובהם גם עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. כמו כן, נמסר כי סער עדכן את איסמן באפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל ו"השלכותיה האפשריות".

בחודש ינואר האחרון מונה איסמן לממלא מקום פרקליט המדינה בידי ממלא מקום שר המשפטים בני גנץ. איסמן שימש בעבר כפרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים) והמשנה לפרקליט המדינה (משפט פלילי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully