וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהירות של 260 קמ"ש: צעירים תיעדו עצמם נוהגים בפראות והעלו לטיקטוק

22.6.2021 / 19:51

כשהם ללא חגורות בטיחות, תיעדו את עצמם חבורת צעירים נוסעים באחד מכבישי הארץ והעלו לרשת החברתית. בנוסף, ניתן לראות בסרטון שבנתיב הסמוך אליהם נוסעים רכבים אחרים. במשטרה פתחו בחקירה כדי לאתר את הצעירים

בווידאו: צעירים תיעדו עצמם נוהגים בפראות, ללא חגורות בטיחות והעלו לרשת החברתית טיק טוק/תמונות גולשים

בסרטון שהועלה לרשת טיק טוק והפך לוויראלי, תיעדו עצמם חבורה של צעירים ברכב, ללא חגורות בטיחות, כשהנהג מצולם ומאיץ את הרכב עד למהירות מטורפת של 260 קמ"ש בכביש, כשבנתיב סמוך אליו נוסעים רכבים אחרים. באגף התנועה של המשטרה פתחו בבדיקה של הסרטון במטרה לאתר את הצעירים ולהביאם לחקירה.

מהתיעוד עולה שגם הנהג לא חגר חגורת בטיחות. "וואו אני לא מאמין, מה זה האוטו הזה" אומר אחד הצעירים ברכב. צעיר שישב אף הוא ללא חגורת בטיחות ליד הנהג עודד אותו להאיץ: "250, 260, וואו וואו".

צעירים תיעדו עצמם נוהגים בפראות, ללא חגורות בטיחות והעלו לרשת החברתית טיק טוק. תמונות גולשים
הצעירים הגיעו ל-260 קמ"ש. מתוך התיעוד שהועלה לטיקטוק/תמונות גולשים

התופעה המסוכנת של צעירים שמתעדים את עצמם נוהגים במהירות מופרזת אינה חדשה. למרות ענישה מרתיעה שפסק בית המשפט בעבר, צעירים עדיין מתעדים את עצמם נוהגים בפראות ומעלים לרשתות החברתיות.

בשנת 2012, גזר בית הדין לתעבורה בעכו עונש תקדימי של ארבעה חודשי מאסר בפועל, על נהג שהורשע על סמך פרסום סרטון ברשת, שבו תועד נוהג במהירות של 260 קמ"ש. בנוסף, נפסל רישיונו של הנהג לארבע שנים. על הנוסעים שהיו עמו ברכב, נגזרו מאסרים על תנאי, קנס ו-18 חודשי פסילת רישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully