וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום האחרון ללימודים: בית ספר בבנימינה יושבת בשל התפרצות קורונה

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 19:07

44 תלמידים בכיתות ז'-ח' בבנימינה אובחנו כמאומתים בימים האחרונים, ובמועצה המקומית מייחסים את ההדבקה לשבים מחו"ל ולא להתפרצות מקומית. לאחר התייעצות חירום שערכו עם משרד החינוך, הוחלט כי בית הספר "כרמים" לא ייפתח מחר והתלמידים יושמו בבידוד

44 תלמידים בבית ספר בבנימינה אובחנו בימים האחרונים בקורונה - כך הודיעה היום (שבת) המעוצה המקומית. לאחר התייעצות חירום שערכו עם משרד החינוך, הוחלט כי בית הספר לא ייפתח מחר - היום האחרון ללימודים לפני חופשת הקיץ - והתלמידים נדרשים לבידוד.

רובם המכריע של הנדבקים מכיתות ז'-ח' מבית ספר "כרמים", ובמועצה מייחסים את ההדבקה לשבים מחו"ל ולא להתפרצות מקומית.

במעוצה מסרו כי "האירוע נמצא בשליטה מלאה. אנו נמצאים בקשר ישיר עם הילדים המאומתים, המבודדים, ההורים והגורמים הרלוונטיים במערכת החינוך ובמשרד הבריאות".

גורם במערכת הבריאות המכיר את הנתונים אומר לוואלה! כי מקור ואופן ההדבקה הם עדיין בגדר ספקולציה, וציין שחקירה אפידיומולוגית עדין בעיצומה וטרם נתקבלו תוצאותיה. הגורם לא שולל שאולי מישהו היה במגע עם נוסע ששב לארץ אבל אולי יש בכלל קשר בין ההתפרצות הפתאומית לאירועי סוף שנה של התלמידים.

בית הספר התיכון אחד העם בפתח תקווה 5 במאי 2020. ראובן קסטרו
כניסה לבית ספר תיכון/ראובן קסטרו

ביום חמישי תלמיד אחד, אתמול עוד שמונה נוספים, והיום יתר המאומתים. גורם במערכת הבריאות המכיר את הנתונים אמר כי מקור ואופן ההדבקה הם עדיין בגדר ספקולציה, וייתכן ומדובר בתלמיד שבא במגע עם נוסע ששב ארצה. עם זאת, הוא ציין, כי יתכן ומדובר בהתפרצות פתאומית הקשורה לאירועי סוף שנה של התלמידים.

מחר משעות הבוקר ועד 18:00 תגיע למתחם בית הספר ניידת לבדיקת קורונה, לטובת כל מי שמעוניין להיבדק. "אנו מבקשים מכל המעורבים באירוע לקיים את ההנחיות הנדרשות, לנהוג באחריות ציבורית ולשתף מידע ככל שידרש כדי להמשיך ולשלוט על האירוע לטובת כלל הציבור", הוסיפו במועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully