וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של בן ה-12 שמת בשיבא: "עילי לא חלה בקורונה, גל השמועות פוגע בנו"

עודכן לאחרונה: 18.6.2021 / 18:12

מותו של עילי כהן, שאושפז בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף נשימתי, הופץ ברשתות בליווי טענה שהגורם היה חיסון נגד קורונה, או הנגיף עצמו. משפחתו תקפה את מפיצי המידע הכוזב: "השמועות משוללות כל יסוד, אנחנו מתמודדים עם שבר גדול"

הוריו של עילי כהן, הילד בן ה-12 שמת השבוע בבית החולים שיבא בתל השומר ממחלה נשימתית, ביקשו היום (שישי) להבהיר מפורשות כי בנם לא חלה בקורונה - לא בעבר ולא בימים שקדמו למותו, ולא חוסן נגד הנגיף. זאת, ברקע גל שמועות שנפוץ עם מותו של בנם ברביעי בלילה. לדבריהם, הדברים משוללי יסוד ופוגעים קשה במשפחה שמתמודדת עתה עם השבר הגדול.

בימים הקרובים תסתיים בדיקה מקיפה אודות נסיבות מותו של עילי, בהתאם לבקשת המשפחה מרשויות הבריאות. עוד הוסיפו בני המשפחה כי הם מודים לכל הרבים המחזקים אותם בשעתם הקשה, וכן ולצוות הרופאים בבית החולים שנלחמו על חיי בנם.

עילי כהן שמת מנגיף נשימתי שאינו קורונה, 16 ביוני 2021. באדיבות המשפחה
מבהירים מפורשות כי בנם לא חלה בקורונה. הילד עילי כהן/באדיבות המשפחה

הנער בן ה-12 מגבעתיים אושפז בתחילת השבוע בבית החולים שיבא לאחר שנדבק בנגיף נשימתי שאינו קורונה, ומת ברביעי בלילה. בבית החולים הדגישו כי המקרה נדיר וחריג.

הנער עצמו נחשב ילד בריא בדרך כלל. הוא פונה מביתו על ידי צוות מד"א כשהוא במצב קשה, וסובל מחום ושלשולים, וכך הגיע לבית החולים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם החלו בחקירת נסיבות המוות של הנער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully