וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את הרכב הקבינט המדיני-ביטחוני של בנט

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 8:41

שלושה שרי ביטחון, רמטכ"ל ושלוש נשים - אלה חלק מהשרים שיכהנו בוועדת השרים לענייני ביטחון לאומי. בנוסף, הממשלה אישרה גם את הרכב הוועדה שתפקידה לבדוק מועמדים לכהונת שגרירים וקונסולים, בה יכהנו לפיד, סער, טרופר וכהנא

הממשלה אישרה הערב (רביעי) את הרכב הקבינט המדיני-ביטחוני, ואת הקמת ועדת השרים למינויים בשירות החוץ והרכבה. בראש הקבינט יכהן ראש הממשלה נפתלי בנט ובנוסף אליו גם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר המשפטים גדעון סער, שרת הפנים איילת שקד, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שר הבריאות ניצן הורוביץ, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שר השיכון והבינוי זאב אלקין והשר לשירותי דת מתן כהנא.

בנט, לפיד וגנץ בישיבת הממשלה החגיגית, 13 ביוני, 2021. ראובן קסטר, ראובן קסטרו
מתחילים לעבוד. בנט, לפיד וגנץ בישיבת הממשלה הראשונה, השבוע/ראובן קסטרו, ראובן קסטר

הרכב ועדת השרים למינויים בשירות החוץ כולל את השרים לפיד, סער, טרופר וכהנא. תפקידה של הוועדה הוא בדיקה של מועמדים לכהונת שגרירים וקונסולים כלליים מקרב עובדי משרד החוץ טרם אישורם על ידי הממשלה.

מוקדם יותר, בנט ולפיד קיימו פגישת עבודה ראשונה בלשכת ראש הממשלה. בנוסף, בנט נועד לראשונה עם הרמטכ"ל אביב כוכבי בלשכתו בירושלים. בפגישה דנו השניים על האתגרים הביטחוניים שעל הפרק, וכן על תהליך הפקת לקחים ממבצע "שומר החומות". בנוסף, בנט עדכן את כוכבי כי ההחלטה על המשך כהונתו לשנה הרביעית, תועלה לאישור הממשלה.

אתמול נועד בנט לפגישת עבודה בלשכתו עם ראש שב"כ נדב ארגמן וראש המוסד דוד ברנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully