וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוורת של בנט: טל גן צבי מונה לראש הסגל, שמרית מאיר תכהן כיועצת המדינית

15.6.2021 / 19:13

רה"מ הודיע על מינויים ראשונים בלשכתו, כולל על מינויו של מתן סידי לדובר רה"מ. לבקשת בנט, בשלב זה יישארו בתפקידם ראש המל"ל בן שבת והמזכיר הצבאי בלוט. עוד נמסר כי מינויים נוספים, בהם של מנכ"ל משרד רה"מ, מזכיר הממשלה וראש מערך ההסברה הלאומי יבוצעו בהמשך

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (שלישי) על מינויים ראשונים בלשכתו. טל גן צבי מונה לראש הסגל, שמרית מאיר מונתה ליועצת המדינית ומתן סידי מונה לדובר ראש הממשלה. לבקשת בנט, בשלב זה יישארו בתפקידם ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי אבי בלוט. עוד נמסר כי מינויים נוספים, בהם של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מזכיר הממשלה וראש מערך ההסברה הלאומי יבוצעו בהמשך.

בראש הסגל של ראש הממשלה יעמוד טל גן צבי, בן 40, שמלווה את בנט מאז שנכנס לפוליטיקה. בעבר שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה וכראש המטה שלו במשרד החינוך. גן צבי בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

טל גן צבי. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מונה לראש הסגל של ראש הממשלה. טל גן צבי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

העיתונאית שמרית מאיר מונתה לתפקיד היועצת המדינית לראש הממשלה. מאיר, בת 41, שימשה כפרשנית בנושאים מדיניים-ביטחוניים במספר כלי תקשורת, וכיהנה עד לאחרונה כמנכ"לית הארגון "לינק" שעסק במיזמי תקשורת בעולם הערבי.

יועץ התקשורת מתן סידי מונה לתפקיד דובר ראש הממשלה. סידי, בן 25, שימש כדובר שר החינוך וכדובר שר הביטחון בעת שבנט כיהן בתפקידים אלו, ובהמשך ייעץ למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן. מדוברות ראש הממשלה נמסר כי סידי ינהל את הקשר מול התקשורת הישראלית וישמש כדוברו המדיני של ראש הממשלה.

עוד בוואלה!

בנט נועד לראשונה עם ראש שב"כ והמוסד; כהונת ארגמן תוארך עד אוקטובר

לכתבה המלאה
שמרית מאיר. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מונתה לתפקיד היועצת המדינית לראש הממשלה. שמרית מאיר/מערכת וואלה!, אתר רשמי
מתן סידי, דובר ראש הממשלה. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מונה לדובר של בנט. מתן סידי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בתחילת השבוע ביקש בנט מראש המל"ל מאיר בן שבת להישאר בתפקידו בשלב זה כדי להבטיח את הרציפות התפקודית - כך נמסר מלשכתו של ראש הממשלה. בן שבת נענה בחיוב לבקשה. כמו כן, בנט סיכם אז עם שר הביטחון בני גנץ על הישארותו בתפקיד בשלב זה של המזכיר הצבאי לראש הממשלה, תא"ל אבי בלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully